פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום! אני רוצה להתחיל ללמוד תואר שניבמנהל עסקים,ולא יודעת מה כדאי לבחור,או אוניברסיטה פתוחה או מרכז ללימודים אקדמיים.מה עדיף?כלומר איזה תואר יותר מוערך? תודה
שלום מירי, איננו ממליצים על מוסד זה או אחר. רצוי לבדוק היטב לפני שמחליטים, לכן תדברי עם בוגרים, סטודנטים ומרצים, בדקי תוכניות לימוד, מרצים וכד'... בהצלחה.
איה | 10:29  30/09/10
היי - השיקול העיקרי והראשון שחייב לבוא בחשבון הינו פונקציה של כסף , דבר שני איכות הוראה - תכנים של הקורסים , איכות של המוסד - ללא ספק אין מה לבצע כלל השוואה בין 2 המוסדות הללו הן מבחינת איכות הוראה והן מבחינת היוקרה וותק של המוסד בדיעבד - הייתי בוחרת באוניברסיטה או מכללה ציבורית אם לא הייתי עצלנית ומשקיעה עוד בשיפורים כאלה ואחרים - כעת מאוחר לדבר על כך אני כבר בשנה שלישית במרכז באור יהודה בחוג של מנהל עסקים בכל אופן ראי צירפתי את האימייל שלי מוזמנת לפנות אלי אם ישנן שאלות
סגור