פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום רב! אני רוצה לשאול לגבי קורסי אנגלית במכללה למנהל- לימודי מנהל עסקים. לפי הציון שלי בפסיכומטרי באנגלית אני צריכה לעשות קורס אחד באנגלית. והבנתי שבין כה וכה יש במערכת של הלימודים קורס של אנגלית עסקית והוא חובה לכולם לא משנה אם יש פטור באנגלית או אין פטור. שאלתי היא האם כדאי לי לנסות להשיג פטור ע"י מבחן אמי"ר כי שמעתי מאנשים שקורס אחד באנגלית הוא לא כזה נורא ולהפך מלמדים שם איך להתמודד עם מאמרים באנגלית והקורס הזה דווקא עוזר מאוד בקורס אנגלית עסקית. אשמח שמישהו מהסטודנטים שלמד קורס אחד באנגלית גם יענה לי על השאלה
טרבולסקי חמדי | 13:19  19/09/10
שלום הדס, קצת קשה לענות לך על השאלה משום שרק את יכולה לדעת את רמתך באנגלית והאם את יכולה להוציא ציון גבוה יותר באמירם ולהיות פטורה מקורס אנגלית (שיוריד לך שעות מהמערכת) או שלימוד הקורס נחוץ לך ויתן לך ערך מוסף. המון בהצלחה.
סגור