פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום אני מתכנן ללמוד מנהל עסקים, יש לי בגרות ממוצע 81 ופסיכו 560, נתונים נמוכים נכון, ברשותי שני אופציות איך שאני רואה זאת: 1.מכללה (מכללת פרס במקרה שלי, יותר קשה למצוא עבודה עם תואר של מכללה) 2.להשקיעה שנה\שנתיים במכינה כדי להתקבל לאוניברסיטה (בהנחה שאוניברסיטה נחשבת ליותר איכותית ממכללה בקרב המעסיקים), אם אני אבחר באופצייה 1 וגם יעשה תואר שני זה יקח את אותו הזמן אם לשפר את ציוני ולהתקבל לאוניברסיטה(אופצייה 2), האם זה נשמע לכם הגיוני או עדיף? תודה על העזרה!
ערן | 19:12  28/08/10
תעשה לעצמך טובה ותתרחק ממנהל עסקים, כי אפשרויות התעסוקה לאחר מכן נורא בעייתיות. גם אנשים שעשו מנהל עסקים / כלכלה ומנהל עסקים (שזה נחשב ליותר ברמה) אם במכללות אם באוניברסיטאות נורא קשה להם למצוא עבודה בתחום הזה.
שלום רוס, השאלה שלך מטרידה לא מעט אנשים העומדים בפני בחירת מוסד לימודים. ראשית רצוי לבדוק היטב את המכללה שהנך מעוניין ללמוד בה מבחינת תוכנית לימודים, מרצים, מעסיקים- לבדוק כיצד משתלבים הבוגרים בשוק העבודה, לדבר עם מרצים. ורק אז להחליט האם כדאי לשפר נתונים. בהצלחה.
סגור