פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום סיימתי תואר ראשון בממוצע 91 ואני מעוניין ללמוד תואר שני במנהל עסקים בדקתי בשלושה מכללות : נתניה , המכללה למנהל וקרית אונו בשלושתם התקבלתי ועכשיו אני בהתלבטות לאיפה ללכת מישהו יכול לייעץ לי מה האבדלים בין כל מכללה איפה התואר יותר "נחשב" וכו ' אשמח לקבל גם דעות של אנשים שלמדו במוסדות האלו . תודה .
שבוחרים את מוסד הלימודים בו הולכים ללמוד תואר שני במנע"ס אגלה לך תחילה שהיום אני לומד זאת השנה השניה לתואר בקריה האקדמית אונו ובחרתי במוסד האקדמי הזה לאחר לבטים רבים ובדיקות רבות 1. השם של המוסד- לדעתי ומבדיקות שעשיתי למעט תכניות האקזקיוטיב שיש בחלק מהאוניברסיטאות אין שום הבדל בין התכניות הרגילות אותן מציעות שאר המכללות 2. מיהם המרצים וראשי החוגים השונים- אני יכול לאמר לך שיצא לי במסגרת לימודי לשמוע את הרצאותיו המרתקות של ד"ר ירון זליכה (היה החשב הכללי באוצר) ואת הרצאותיו של דיקאן ביה"ס למנע"ס פרו"פ האוזר ואני כל פעם שמח מחדש שבחרתי ללמוד פה תראה אני לא בטוח שההבדלים בין המכללות שציינת כ"כ גדולים אבל אני יכול לאמר לך שע"י 2 הפרמטרים שהצגתי אני מרגיש שעשיתי את הבחירה הנכונה בהצלחה
במנהל עסקים, אני בוחרת ללמוד שם גם את התואר השני, מדובר על מס יתרונות מבחינתי: א. ההתמחויות שיווק מימון ניהול רב-תחומי ניהול מערכות מידע וטכנולוגיה - הנה כנרכאה אלך על שיווק, בנוסף לזה מדובר גם על קורסים בשיתוף חברות מובילות בתעשייה כמו NESS ו-ONE1, ויש מצב גם לקבל תעודות הסמכות מקצועיות מטעם החברות, נוסף על הזיכוי האקדמי במכללה מתקיים פרויקט מצוינות אשר מאפשר לסטודנטים להשתלב בחברות המובילות בתעשייה עוד במהלך לימודיהם. בנוסף מוצעת אפשרות לנסיעה לימודית לסין. ועוד הרבה יתרונות, זה לא חכמה כי נאי מבפנים ויודעת את כל הדברים האלו, תעברי על תוכניות הלימודים והיתרונות של כל אחת מהמכללות ותוכלי להסגר יותר טוב מה נכון בשבילך.
סגור