פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
נטלי | 11:22  08/07/10
שלום יש לי שאלה, אני מאוד אשמח אם תעזרו לי להבהיר לי משהו. עשיתי הכוון תעסוקתי ובסוף המפגש הכווינו אותי בין היתר ל'מנהל עסקים'- התמחות במימון, ובו זמנית להתחיל לעבוד בבנק. השאלה שלי היא כזאת- התעניינתי ללמוד במכללת רמת גן, בהם ניגשים לבחינות של האוניברסיטה הפתוחה... בהתייעצות הציעו לי את המסלולים האלה- "תואר ראשון BA בניהול", ואפשר לעשות גם דו חוגי- "תואר ראשון BA בניהול ובכלכלה", או "תואר ראשון BA בניהול בחטיבת כלכלה". ולאחר מכן תואר שני במנהל עסקים. השאלה שלי איזה מהתארים האלה מקביל ל'BA מנהל עסקים' שהמליצו לי. אשמח אם תוכלו לענות לי כי התבלבלתי מרוב השמות השונים של התארים האלו...
טרבולסקי חמדי | 14:44  14/07/10
שלום נטלי, בדקי את התואר הדו חוגי בכלכלה והתואר בניהול בחטיבת כלכלה ובדקי מה היקף הקורסים הנלמדים בניהול ומה היקף הקורסים שנלמדים במימון במסגרת לימודי הכלכלה. מקווה שהייתי ברורה, במידה ולא תכתבי לי. בהצלחה.
סגור