פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום, אני מתלבטת האם להתחיל תואר שני בניהול טכנולוגיה באוניברסיטה העברית. האם ידוע למישהו מה הם אפשרויות ההעסקה שיעמדו לפני עם סיום התואר?בקיצור מה ייתן לי התואר? אם מישהו סיים תואר זה אשמח לשמוע את חוות דעתו על הלימודים תודה מראש
צהרים טובים, מטרת תחום יחודי זה היא להכשיר את הסטודנטים לתפקידי ניהול ומחקר בתעשייה. מבנה התכנית: התכנית פתוחה למספר מצומצם של תלמידים בעלי הישגים גבוהים, בעלי תואר בוגר במדעי הטבע, מדעי החיים, כימיה, מדעי כדור הארץ, לימודי הסביבה או בהנדסה (הנדסה כימית, סביבתית או ביוטכנולוגית). במסגרת תכנית לימודים משותפת עם ביה"ס למינהל עסקים, נלמדים קורסים במדעי הטבע, הכלכלה ומינהל העסקים, וכן קורסים המשלבים את שני התחומים. התכנית מציעה לימודי ניהול טכנולוגיה בכיוון של כימיה, של מדעי הסביבה או מדעי החיים. תנאי קבלה: תכנית משולבת של מנהל עסקים ומדעי הטבע. מתקבלים בוגרים מצטיינים במדעי הטבע או הנדסה עם ציון 85 לפחות. הלימודים מוצעים רק במסלול הלא-מחקרי.
סגור