פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אלמוניני פלוניני | 00:21  17/05/10
חמדי, שלום. הנני מהנדס תעשייה וניהול בעל תעודת B.Tech ובעל ממוצע לתואר 78. הנני בעל ניסיון ניהולי (בתחום ניהול שיווק והמכירות) של מעל ל-6 שנים וברצוני לבדוק אפשרות ללמוד לתואר שני במנהל עסקים (התמחות - שיווק). שמעתי על כך שקיימים מוסדות, שניסיון בתחום מהווה יתרון על ממוצע התואר הראשון. האם זה נכון? והאם ידוע לך היכן ניתן לעשות זאת? האם נכונה השמועה שבאוניברסיטה הפתוחה תנאי הקבלה לתואר השני נוחים יותר. תודה מראש על תגובתך.
טרבולסקי חמדי | 13:23  25/05/10
שלוםרב, לכל מוסד תנאי קבלה משלו. ישנם הדורשים גימאט בכל מקרה, וישנן שלא דורשים. ישנם מוסדות שבהם ישנם מסלולי מנהלים ששם הניסיון שלך יהווה יתרון. בהצלחה
שלום אלמוניני, אכן, לכל מוסד תנאי קבלה משלו. בדרך כלל בתכניות MBA המיועדות למנהלים יש דגש על ניסיון ניהולי בקבלה לתוכנית. כמו-כן, תכניות אלה בדרך כלל לא ידרשו ציון GMAT כתנאי קבלה. תכנית ה-MBA הבינלאומית של Heriot-Watt University הנלמדת במכללת רמת-גן היא תוכנית כזו, המיועדת למנהלים ומבטיחה כי כלל הסטודנטים שאיתם תלמד יהיו בעלי ניסיון תעסוקתי רלוונטי – ובמיוחד בתפקיד ניהולי – מה שיצור עניין, גיוון, Networking, וגם יסייע לך לנצל בצורה המיטבית את הכלים שתקבל ליישום ופיתוח הקריירה המקצועית שלך. אשמח לספק פרטים נוספים על התוכנית אם תרצה. שלומית אגוזי סגנית מנהל MBA מכללת רמת גן http://rgc.co.il
סגור