פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אני מעוניית ללמוד לתואר מנהל עסקים וכלכלה,הבעיה היא שעשיתי פסיכומטרי והציון לא מספיק,( ממוצע הבגרות שלי גבוה),ובררתי במכללת אריאל ועמק יזראל ושם מספיק ממוצע בגרות 90 ,כדי להתקבל למכינה שנמשכת 4 חודשיםובסופה צריך להגיע לציון 90 ואז אפשר להתקבל לתואר ראשון במכללות אלו,לעומת זאת במכללת אשקלון מספיק ממוצע בגרות של 82 ללא פסיכומטרי והיתרון הגדול הוא שזה תואר של אוניברסיטת בר אילן,אני לא יודעת מה לעשות וממש מתלבטת אם ללכת ללמוד במכינה (באריאל או עמק יזראל) שזה אולי בזבוז זמן וכסף וגם לא בטוח שאקבל את הציון בכלל,או פשוט ללכת ללמוד במכללת אשקלון...בבקשה תעזרו לי....
טרבולסקי חמדי | 10:41  11/05/10
שלום מיטל, ההתלבטות שלך בהחלט מובנת, לפני שאת מחליטה בקרי במוסדות אלו, תאמי פגישות ייעוץ, דברי עם בוגרים, סטודנטים ורק אז תחליטי. בהצלחה.
סגור