פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
תמר | 11:55  26/03/07
מה ההבדל בין התואר השני במנהל עסקים בהתמחות ראשית של ניהול ארגוני (M.B.A) של האוניברסיטה העברית להתנהגות ארגוניתׂ(M.sc) של אוניברסיטת תל אביב, של התארים בכלל, ומבחינה תעסוקתית בפרט? מה ממומלץ? תודה מראש
חמדי טרבולסקי | 14:11  26/03/07
תמר שלום, תואר שני במינהל עסקים בהתמחות ראשית של ניהול הארגון (MBA) בעברית מיועד להכשיר את הסטודנט לתפקידי ניהול עסקי ומקנה לסטודנט כלים לנתח ולתכנן פרויקטים, לקבל החלטות וכו' תוך זיקה לניהול במשק הישראלי. יש שני מסלולים: מסלול רגיל ומסלול עם תזה. - מדעי הניהול M.S.C של אוניברסיטה ת"א בהתנהגות ארגונית הינו תואר מדעי שנועד להקנות לתלמידים רמת הבנה גבוהה של בעיות הניהול כך שיהיו מסוגלים, בטווח הארוך, להיות הן אנשי מדע מעולים והן מובילים בתחומים שונים של מדעי הניהול.בתכנית התנהגות ארגונית חלה חובת הגשת עבודת גמר, כלומר תזה.התואר הינו תיאורתי יותר ופחות מעשי ובדר"כ מכוון לאלו שמעוניינים להמשיך לתואר שלישי או לעבוד במכוני מחקר. MBA נחשב יותר בשוק העבודה ושוב בגלל היישומיות שלו.
סגור