פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
רובי בלינקו | 03:43  15/04/10
ברצוני ללמוד לתואר שני במנהל עסקים ללא GMAT יש לי תואר ראשון בכלכלה בממוצע 79, היכן אני יכול להתקבל ללא GMAT ?..וכמובן למקום טוב ולא לאונ' לטביה :) האם הפקולטות למנהל עסקים מקציאים מקומות לליקוי למידה?
הי רובי, במכללת רמת-גן נלמדת מזה זמן רב תכנית MBA של אוניברסיטת Heriot-Watt הבריטית. התכנית, שמדורגת בין 100 תכניות ה-MBA הטובות בעולם, שומרת על מיצובה הגבוה בכל העולם עקב רמה גבוהה של קורסים ותהליך בחינות חיצוני. תנאי הקבלה כוללים, כמובן, תואר ראשון ממוסד מוכר. כיום, המגמה ברחבי העולם בתכניות MBA, היא פחות ופחות לדרוש מבחן GMAT וכן להקפיד על רמה לאורך כל התכנית. באשר ללקויי למידה, אבחון דידקטי של הסטודנט הינו הבסיס להתייחסות עפ"י המלצות המאבחן כגון הארכת זמן בבחינות, בחינות בע"פ, בחינות ממוחשבות וכדומה. אתה מוזמן ליצור קשר במייל אם אתה מעוניין במידע נוסף. שלומית אגוזי סגנית מנהל MBA - מכללת רמת-גן http://www.rgc.co.il
סגור