פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
ליטל | 08:34  16/03/10
שלום רב, אני מעוניינת ללמוד שנה הבאה תואר במנע"ס. כרגע היני מסיימת תואר בתקשורת באריאל, ות'אמת אין לי כוח לעשות GMAT ואני מתלבטת אם כדאי לי ללמוד במכללות מסויימות, ובמידה וכן איזו מהן נחשבת? אני יכולה להמשיך ללמוד כאן באריאל אך אני לא יודעת כמה זה נחשב אם בכלל.. אני החלטתי להתחיל תואר שני כי יש לי הזדמנות למימון לתואר לשנתיים הקרובות. ואחר כך זה יהיה על חשבוני - אחת הסיבות שאין לי זמן לGMAT. השאלה היא גם האם ניתן להתקבל עוד לפני שסיימתי את התואר?
יונית | 17:19  16/03/10
את לא יכולה להתקבל לפני שסיימת את לימודייך לתואר ראשון אבל את יכולה להירשם ולהגיש את גיליון הציונים שלך משהו כמו חודש אחרי סיום הלימודים (בהתחשב שתסיימי את כל המבחנים במועדי א' ותגישי את כל העבודות ותתחנני לכל המרצים שיתנו לך תשובה מהירה) ולהתחיל כבר שנה הבאה גם לי לא היה כוח לGMAT ולא רציתי לחכות שנה אז זה מה שעשיתי והתחלתי כבר השנה ללמוד לתואר שני בקריה האקדמית אונו. טני לא מכירה אצ מכללת אריאל אבל אני יכולה לאמר לך שאני ממש מרוצה עד עכשיו מהלימודים כאן- יש יחס אישי, מרצים מהשורה הראשונה שכולם גם מרצים באוניברסיטאות בהצלחה
ליטל שלום, קיימות מספר תכניות MBA שאינן דורשות GMAT כתנאי קבלה. אם זה מעניין אותך תשלחי לי מייל ואחזור אליך. בהצלחה שלומית אגוזי סגנית מנהל MBA מכללת רמת גן
טרבולסקי חמדי | 11:33  23/03/10
שלום ליטל, לא ניתן להתקבל לפני שמסיימים את התואר, על מנת להתקבל ללימודים הינך חייב זכאות לתואר + גל"צ . הנך צריכה לבדוק במוסד הלימודים שהנך מעוניין ללמוד עד מתי את יכולה להגיש את הזכאות .יהיה עלייך להירשם ללימודים והקבלה תיהיה תלוייה בזכאות שתגישי עד תאריך מסויים שנקבע. בהצלחה.
סגור