פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום סיימתי לימודי משפטים תואר ראשון במסלול משולב עם מנהל עסקים עכשיו אני עושה סטאז' במשרד אזרחי ובמקביל אני עושה תואר שני במנהל עסקים בהתמחות מימון אני נורא מתלבטת לגבי מה באמת אני רוצה .. בהתחלה הכיוון שלי היה לעבוד במשרד עורכי דין בתחום המסחרי או בייעוץ המשפטי בחברה כלשהי לקראת סוף התואר והתחלת תואר שני במנהל עסקים אני יותר מתחברת לתחום הפיננסי ולעבודה הבנקאית כפי שהבנתי שצריך לעבור מבחנים של הרשות (יועץ השקעות/מנהל תיקים) וגם לעבור תקופת התמחות אשמח אם אקבל הסבר על התחום מה השכר הממוצע ומהם סיכויי ההצלחה .. גם כמה שעות נדרש בהתמחות ואיפה עושים ובמה מתעסקים בתקופה הזו ?.. כמו כן אם תוכל בבקשה להמליץ על כיוון עבודה עתידית שתשלב גם את המשפטים וגם את המנהל עסקים ..למשל בלשכה המשפטית בבנקים .. איך אפשר להתקבל לעבודה כזו ? האם בשביל זה צריך את מבחני הלשכה וכו .. תודה
סגור