פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
בתאל | 11:44  04/01/10
אני מסיימת כלכלה ומנהל באריאל ורוצה להמשיך בשנה הבאה תואר שני במנהל עסקים. רציתי או בת"א או בבר אילן. ( את ת"א פיספסתי בהגשת צינוי הgmat) לכן רק בר אילן על הפרק. הבעיה היא שאני צריכה לעבור קורס גימאט שחוץ מה-4000 ש"ח וחודשיים של עבודה קשה, בר אילן לא מכירים בפטור של אריאל בלימודי האנגלית, ודורשים קורסים ביהדות ושעות התואר לא נוחות... השאלה היא: האם ללמוד באריאל תואר שני?? (שכן מכירים באנגלית והתואר נלמד בשעות נוחות ויש לי פטור מgmat בגלל ציוני הגבוהים) כמה זה פחות נחשב בשוק לעומת אונ' אחרות?? תודה מראש, בתאל
פרגי | 16:35  05/01/10
את סגורה על אריאל או בר אילן? יצא לך לשקול מקומות אחרים במרכז? מציעה לך לבדוק למשל את תנאי הקבלה בקריה האקדמית אונו. אני לומדת שם וחווה את יחס המשק לתוכנית הזו כבר לא מעט, ובוודאות את לא צריכה ל"וותר" על איכות כדי ללמוד במקום נוח. בהצלחה!
sur | 18:33  11/01/10
לגבי השעות - אם השעות שמציעים לך בת"א לא נוחות לך, יש מקומות שתוכלי לקבל שעות הרבה יותר טובות. בהמשך לקריה האקדמית אונו - אני עושה משרה מלאה במקביל לתואר שלי ובכל סמסטר אני משנה את השעות שלי בדיוק לפי כמה שמתאים לי עם העבודה. חוץ מזה, יש גם שותפויות עם הרבה חברות מסחריות כדי גם להפוך את התואר להרבה יותר פרקטי וגם כי הם מאוד אוהבים לקלוט אליהם את הסטודנטים המצטיינים. כל מה שאני אומרת זה אל תהיי כל כך מקובעת... בהצלחה!
דב | 11:37  10/01/10
לא הייתי פוסל את ת"א רק בגלל תאריך. קשה לי לומר מה המקום הכי טוב מבחינת תכנים, כי אני לא מכיר את כולם, אבל יש קצת חשיבות לשם המקום בו לומדים.
טרבולסקי חמדי | 10:23  11/01/10
שלום בת אל, רצוי לעשות בדיקה מקיפה לפני שמחליטים. בדקי יתרונות וחסרונות של כל מוסד בהתאם לצרכים שלך. דברי עם בוגרים, סטודנים ומעסקים, תבדקי תוכניות לימוד ורק אז תחליטי. בהצלחה.
למחזור אפריל, כך שזה יתאים לך בדיוק. הוא הולך להתקיים בשבוע הבא, ב-9/2 בערב, בקמפוס של הקריה האקדמית אונו. לדעתי זה יענה לך על כמה שאלות חשובות ואולי יעשה לך קצת סדר בראש. בהצלחה
נכון מאוד משחק באבלס
סגור