פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
רונית | 11:32  07/12/09
הי אני סטודנטית למנהל עסקים עם התמחות הבמערכות מידע, שנה ב' ואני שוקלת לנסות להוציא תעודת מבקר מערכות מידע (תעודה חיצונית לתואר שלי, מבחן בינלאומי שמתקיים פעמיים בשנה). הסתכלתי על הרבה מודעות דרושים שביקשו תעודה זו ובכולן דרשו רואה חשבון.השאלה שלי אם זה מייצג את המצב בפועל או שגם עם תואר במנהל עסקים ניתן למצוא עבודה בתחום של ביקורת מערכות מידע?
טרבולסקי חמדי | 10:34  20/12/09
שלום רונית, ע"פ רכזת תחום מערכות מידע- אראלה עמית, במסלול האקדמי המללה למינהל: משרדי רואי חשבון העוסקים בביקורת מערכות מידע מגייסים בדרך כלל אנשי IT שלא יודעים חשבונאות וביקורת, או חשבונאים שלא יודעים IT . הם מצפים בדרך כלל מן העובדים להשלים תוך כדי העיסוק בביקורת את התחום שבו הם בקיאים פחות. המשמעות היא שכאשי הם מגייסים אנשי IT הם מצפים מהם תוך כדי עבודה בתחום להרחיב ידע בחשבונאות וביקורת.
סגור