פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
יוני | 13:28  24/11/09
שלום לכולם, אני מתכוון להתחיל ללמוד במכללה רמת גן,MBA הייתי מעוניין לדעת מה רמת הקושי של המבחנים? ורמת השיעורים? איך השוק רואה את תואר מח"ל, יחסית לאוניברסיטאות ומכללות אחרות בארץ? אם טוב או לא כי זה נראה תוכנית מעניינת והוא מדורג טוב מאוד כMBA בחו"ל אבל בארץ לא מדברים אליו יותר מידי!! בקיצור האם שווה לי ללמוד שם או כדי במקום אחר? תודה מראש
קרן | 13:19  25/11/09
תראה, אני לומדת את זה בקריה האקדמית אונו, ואמנם עוד לא יצאתי לשוק העבודה אחרי התואר, אבל כבר עכשיו אני רואה איך זה מתקבל בחוץ וזה באמת מרשים תמיד. חוץ מזה שאצלנו גם תמיד משתדלים לשמור על קשר עם הבוגרים וליצור אינטראקציה עם חברות במשק, כך שאתה תמיד מרגיש מחובר ועדכני.
הדס | 12:52  29/11/09
היי זהו תואר של שלוחה זרה מח"ול ולא תואר ישראל מוכר כמו אונברסיטאות או מכללות מוכרות ישראליות. אנ י הייתי משקיעה יותר מאמץ עושה גימאט והולכת ללמוד במסלול מוכר, אני בוגרת של המכללה למנהל וממליצה בחום ללמוד שם.
סיגל | 18:57  12/12/09
היי יוני אני גם מתעניינת האם להירשם למכללת ר"ג ללימודי תואר ראשון בחינוך האם מישהו ענה לך על השאלה???כי לי אין בגרות מלאה ואני לא יודעת אם זה יפגע בי בסיום הלימודים.
שי | 10:26  30/12/09
תוכנית מוכר ומדורג בעולם ובין ההכי גדולים אני לומד שם שנה שנייה, ממליץ בחום, רמה טובה מאוד ומרצים טובים
אור | 11:14  07/02/10
הבעיה היחידה בלימודים באוניבסיטה הפתוחה היא שרוב הלימודים הם עצמיים, את צריך משמעת עצמית מאוד גבוהה כי זאת לא מסגרת לימודים רגילה כמו שאר האוניבסיטאות והמכללות. אם זה מתאים לך אז למה לא? הלימודים שם נחשבים בכל העולם, והשוק מלא באנשים שלמדו שם, אז אין לך מה לדאוג מהבחינה הזאת.
סגור