פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אני שוקלת ללמוד מנהל עסקים לתואר שני והאוניברסיטה הפתוחה מתאימה לי כי יש סיכוי רב שלא אחיה בארץ (אבל אני רוצה ללמוד בעברית). האם זה תואר ברמה טובה??
שלום אלה, האוניברסיטה הפתוחה היא בהחלט אוניברסיטה טובה, המצריכה תרגול ,השקעה ומשמעת עצמית. בהצלחה.
אם את אומרת שחשובה לך הפרקטיות בתואר, את בטח ובטח שלא תקבלי פרקטיות באוני' הפתוחה. אני עושה את התואר שלי בקריהה אקדמית אונו, דווקא בגלל שאני יודעת שיש דגש מאוד גדול על רלוונטיות לשטח ולמה שקורה במשק. סתם לצורך הדוגמא, מתחיל אצלנו מה שנקרא פורום מנכ"לים ובכירים במשק הישראלי, שכל פעם יבוא מישהו מהמשק וירצה לנו על הניסיון שלו, על הלקחים שהפיק וכו'. את מבינה שבמקום ללמוד על מודלים, תאוריות וכו', את לומדת את המקצוע מאנשים שעושים את זה ומצליחים? לא יודעת, בעיניי זה הכי חשוב בתואר, קחי בחשבון שבפתוחה לא תקבלי את זה כך. כך או כך - בהצלחה!
סגור