פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
מרי ורניק | 23:17  11/03/07
שלום! אני מנתחת מערכות. תואר אשון כלכלה וניהול, + קורס הנדסה וניתוח מערכות מידע של טכניון. אני לא מצליחה למצוא מקום שנותן התמחות במערכות מידע. האם קיים דבר כזה? האם יש עדיפות לבעלי נסיון (5 שנים בתחום)? תודה
קיימת תוכנית לתואר שני בטכנולוגיות מידע רצינית במכללה לישראל ובאוניברסיטת בן גוריון גם אני התלבטתי בנושא (סיימתי תואר ראשון בהנדסה במכללת אפקה) והחלטתי ללמוד בתוכנית של המכללה לישראל שווה לך לבדוק איתם
חמדי טרבולסקי | 14:42  12/03/07
שלום מרי ורניק, במסלול האקדמי המכללה למנהל יש תואר שני במנהל עסקים עם חטיבה של מערכות מידע, הסוקרת בין השאר את טכנולוגיות המידע החדשניות,בסיסי נתונים ואת השיקולים המעצבים את מערכות המידע הארגוניות וכו'... למסלול הזה לא נדרש ניסיון תעסוקתי קודם- אלא גימאט במידה ולא תעמדי בתנאי הפטור ממנו. גם באוניברסיטת בר אילן יש התמחות במערכות מידע ובמכללה האקדמית נתניה יש מגמה בניהול מערכות מידע וטכנולוגיה. בהצלחה.
סגור