פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום אני מתעניין ללימודים לתואר שני במנהל עסקים, וקראתי על המרכז ללימודים אקדמיים. מישהו שמע על המקום? יכול לחוות דעה? אני יודע שבעבר זו היתה שלוחת דרבי ולפני שנתיים זה הפך למרכז שמאושר ע"י המועצה להשכלה גבוהה. אודה לתשובה בהקדם.
שלום רב, מוסד להשכלה גבוהה שאינו נתמך מן הקופה הציבורית. קיבל היתר בנובמבר 2007 לפתוח מוסד להשכלה גבוהה ולקיים בו תכניות לימודים לקראת: תואר ראשון בחינוך (.B.A) תואר ראשון במינהל עסקים (.B.A) תואר ראשון בפסיכולוגיה (.B.A) תואר שני בחינוך (.M.A) תואר שני בייעוץ חינוכי (.M.A) תואר שני במינהל עסקים(.M.B.A)
yn1977 | 20:04  07/09/09
תודה רבה על התשובה! האם אתה יודע על הרמה של המקום? מומלץ ללמוד בו? תודה מראש
טרבולסקי חמדי | 09:35  08/09/09
בוקר טוב, כמנהלת הפורום אינני ממליצה על מוסד זה או אחר.מומלץ לדבר עם בוגרים וסטודנטים של המוסד, לבדוק תוכניות לימוד, מרצים ולבקר בימים פתוחים. בהצלחה.
המרכז האקדמי באור יהודה לדעתי בין המקומות היותר שווים היום בייחוד מאחר וזהו מוסד לימודים צעיר שמאד משקיע בכל סטודנט וסטודנט...מומלץ!
אחלה מכללה, סיימתי שם תואר שני במנהל עסקים, מאוד רציניים, ומרצים מעולים. היתרון הוא בקבל ידע אקדמי ועבודות ומבחנים שבודקים ומתרגלים את היכולת שלך ביישום שלו
סגור