פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שושי רווה 24 | 20:12  20/05/09
השאלה הגדולה - מכללה או אוניברסיטה???? ניסיתי להחליט לבד וזה פשוט לא הולך :-( את התואר הראשון עשיתי באוניברסיטה ואני לא בטוחה אם בא לי לחזור על החוויה, מצד שני אני כבר מכירה שם הכל אז אולי זה עדיף. מה אתם אומרים?
שושנה יפה | 12:16  23/05/09
שילוב של תוכנית מצויינת ואווירה שכיף ללמוד בה. אם לא אהבת את האווירה באוניברסיטה (כמוני) אין שום סיבה שתכניסי את עצמך לזה שוב, צריך גם להנות מהלימודים.
טרבולסקי חמדי | 10:48  25/05/09
שלום שושי, אני ממליצה פשוט לבדוק בכמה מוסדות מובלים: לתאם פגישות ייעוץ, ללכת לימים פתוחים, לדבר עם בוגרים וסטודנטים, לבדוק תוכניות לימוד ורק אז להחליט. בהצלחה.
הרשי לי להמליץ על הקריה האקדמית אונו. מבחינת אווירה זה ההיפך מאוניברסיטה (יחס אישי, מקום נחמד, ותוכנית לימודים עדכנית שלא מושפעת מקיצוצים ושביתות) וכמובן שתוכנית הלימודים, שזה הכי חשוב, פשוט מצויינת לתואר שני. אני מסיימת השנה את התואר הראשון שם ונראה לי שאמשיך ישר לשני.
ליז | 11:06  16/07/09
האם אני צריכה מנהל עסקים תואר שני אם אני רוצה לפתוח עסק משלי?? כלומר מה זה נותן מעבר למה שהתואר הראשון נותן? אני פשוט רוצה לפתוח עסק משלי של קייטרינג- התחלתי בקטנה מהבית שלי של מטבחי טופז וראיתי כי טוב ועכשיו זה הג'וק החדש ואני חושבת שזה יילך סבבה.. השאלה היא למה לעשות תואר שני? מה זה ייתן לי מעבר...? תודה רבה לעונים:)
סגור