פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
רונן | 18:37  04/05/09
שלום, אשמח אם תוכלו לעזור לי. אני מעוניין ללמוד מינהל עסקים התמחות במע' מידע. ממוצע הבגרויות שלי הוא 85 לצערי והפסיכומטרי הוא גם נמוך.אני מעדיף שלא לגשת שוב פעם לפסיכומטרי. כרגע אני מנסה להתקבל לקריה האקדמית אונו אך ישנם מספר בעיות עם זה. האופציה האחרת שלי היא ללכת למרכז ללימודים אקדמיים(דרבי לשעבר) אך שמעתי מכמה וכמה אנשים שאינם ממליצים משום מה על מוסד זה.אומרים שהוא לא נחשב ולא רציני.בעיה נוספת שיש לי עם מוסד זה הוא שעדיין לא הוסמכו ע"י מל"ג להעניק תארים אלא רק לקיים את הלימודים. האם כדאי לנסות אפשרות זו?האם זה כדאי ללמוד בכל מצב במוסד שלא בטוח לגבי ההתייחסות אליו בשוק או שזה משהו חולף עד יקבל הסמכה ממל"ג. האם קבלת ההסמכה ממל"ג הוא עניין פרוצדורלי בלבד? הבנתי גם מהמרכז ללימודים אקדמיים שבמידה וסיימתי את התואר ועדיין הם לא קיבלו הסמכה להעניק תארים אז אני אקבל תואר ממכללת נתניה.מישהו מכיר את העניין הזה? בכל מקרה הייתי רוצה גם לברר את האפשרות שלי לגבי לימודים במכללת חולון במגמה של טכנולוגיות למערכות למידה.האם אפשר להתקבל על תנאי או משהו כזה? בכל מקרה אודה מקרב לב על התייחסות עניינית לנושאים.אני צריך עזרה ממישהו שבהחלט מבין. תודה.
סגור