פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
למזרחים-רה"מ אריק שרון קיבל שוחד לרצוח משפחה ב-25/3/04 התפרסם משעה 14:38 באתר וואלה-עסקים-פורום עסקים-בפורום איכות הסביבה
אתחיל בסיפור קצר: לפני כשנתיים שברה אשתי את הרגל במהלך מסיבת ריקודים. לאחר שקיבלנו חוות דעת מרופאה אורטופדית של קופת החולים, רצינו לקבל חוות דעת נוספת. לאחר הפעלת קשרים אישיים, הצלחנו לקבל תור מהיום להיום אצל פרופסור ניסקה, המומחה הגדול בארץ לכפות רגליים (כן, יש דבר כזה). אחרי פגישה של 15 דקות, שבה אמר לנו הפרופסור, פחות או יותר, את מה ששמענו אצל הרופאה הקודמת, שילמנו לו 750 ₪ ויצאנו שמחים וטובי לב, לאחר שידענו שקיבלנו את חוות הדעת המקצועית ביותר בארץ. העולם של היום הוא עולם של מקצוענות. של התמחות. פרופסור ניסקה יכול לגבות 750 ₪ לרבע שעה כי הוא המומחה מספר 1 בארץ לכפות רגליים. גם כמאמנים, אנו נדרשים להתמחות. לא ייתכן שמאמן אחד יהיה מומחה באימון זוגי, משפחתי, עסקי, ובאימון כדורסל ושחייה. אנו נדרשים להתמקד, כמו קרן לייזר, ולהיות חדים ואפקטיביים בעיסוק שלנו. בתקופה זו של מיתון, תת תחום אחד של האימון נמצא בפריחה: אימון המכירות. חברות מצמצמות כוח אדם, משלמות פחות לספקים ומנסות לשרוד, אולם בדבר אחד הן חייבות להשקיע: בתחום המכירות. התחום שיגרום להן לשרוד או לחדול. התועלת של מאמן מכירות היא ברורה: הגדלת התפוקה של אנשי המכירות, ומכאן: הגדלת מחזור המכירות של העסק. חברת Marketwise, חברת הייעוץ, ההדרכה והאימון המובילה בישראל בתחום המכירות, מציעה לראשונה בישראל קורס התמחות כמאמנים בתחום המכירות. זהו קורס פרקטי, המועבר ע"י אנשי המקצוע הטובים בארץ ומקנה התמחות בתחום אימון המכירות. בסיום הקורס מבצעים המשתתפים סטאג' מקיף הכולל אימון והדרכת מכירות בחברה, הקורס הוא הזדמנות עבור מנהלי מכירות ומנהלי הדרכה בחברות לרכוש סט כלים חדש וחזק לעבודה מול אנשי המכירות בארגון על מנת להגדיל את תפוקתם וכתוצאה מכך את מחזור המכירות.
סגור