פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
סטודנטית | 02:33  27/04/09
שלום.. אני מתעניינת בלימודי מנהל עסקים בהתמחות כלכלה וניהול. ברוב המכללות שביררתי מבקשים במסלול לימוד זה פסיכומטרי, מה שאיני מעוניינת לעשות. בייעוץ טלפוני עם מכללת רחובות הופתעתי לגלות שתנאי הקבלה שלהם הם תעודת בגרות מלאה בלבד. בלי קשר לציון הממוצע של התעודה.. (די מוזר) כשאמרתי ליועצת שאני מעוניינת ללמוד מנהל עסקים בהתמחות כלכלה וניהול. היא הסבירה לי שהתואר הוא תואר B.A. בכלכלה וניהול. ומנהל עסקים זהו בעצם תואר שני. מה שגרם לי להתבלבל ולהרהר. מה ההבדל בין תואר של מנהל עסקים לבין תואר כלכלה וניהול? האם מנהל עסקים זהו שם כללי ולא תואר ראשון ?? האם מכללת רחובות היא מכללה מומלצת למסלול לימודים זה? ולמה התנאי קבלה שלה כאלו פשוטים? יש לציין שמכללת רחובות זו שלוחה של האוניברסיטה הפתוחה
טרבולסקי חמדי | 15:31  27/04/09
צהרים טובים, יש אפשרות ללמוד תואר ראשון במנהל עסקים וגם תואר ראשון בניהול וכלכלה. תכנית הלימוד במינהל עסקים נפרשת על כל תחומי הניהול ומאפשרת לך לבחור התמחויות: במימון, שיווק, טכנולוגיות מידע , ניהול משאבי אנוש וחשבונאות. לימודי מינהל עסקים מקנים את הכלים המאפשרים לנהל חברה כמו: כיצד לנהל את הצד הכספי, כיצד לשווק את החברה, כיצד לנהל את הצד המיחשובי והיבטים נוספים הקשורים בניהול פעילות עסקית של החברה. ניהול וכלכלה - - הכוונה לשוק ההון, ניהול פיננסי, הכשרת מנהלים לאגפי כספים וחשבות של פירמות עסקיות.לימודי כלכלה מכשירים לחשיבה ולניתוח מכלול רחב של נושאים בתחומי מדעי החברה ולהקנות מושגי יסוד בכלכלה וניהול. מקנים כלים המאפשרים להבין,לנתח ולהתמודד עם תופעות שונות הקשורות לפעילות כלכלית של החברה והמשק לדוגמא: תופעות כמו אינפלציה וכו'.... בפתוחה לא מבקשים תנאי קבלה, משום שזה המוטו של הפתוחה- היא פתוחה בפני כולם. בהצלחה.
סגור