פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אני מעוניינת ללמוד מנהל עסקים עם התמחות ייעוץ עסקי, האם יש התמחות כזאת? הציעו לי ללמוד במכללת תל חי כלכלה וניהול, מה אתם חושבים על המכללה והאם כלכלה וניהול זה כמו מנהל עסקים או טוב יותר? תודה
טרבולסקי חמדי | 10:28  07/04/09
שלום נטלי, אינני מכירה התמחות בייעוץ עסקי במסגרת לימודי תואר ראשון במינהל עסקים, כבוגרת מינהל עסקים בהחלט תוכלי בעתיד להשתלב בעולם העסקי ואף לתת ייעוצים עסקיים. מינהל עסקים וכלכלה הם שני תחומים שונים. תכנית הלימוד במינהל עסקים נפרשת על כל תחומי הניהול ומאפשרת לך לבחור התמחויות: במימון, שיווק, טכנולוגיות מידע , ניהול משאבי אנוש וחשבונאות. לימודי מינהל עסקים מקנים את הכלים המאפשרים לנהל חברה כמו: כיצד לנהל את הצד הכספי, כיצד לשווק את החברה, כיצד לנהל את הצד המיחשובי והיבטים נוספים הקשורים בניהול פעילות עסקית של החברה. כלכלה- הכוונה לשוק ההון, ניהול פיננסי, הכשרת מנהלים לאגפי כספים וחשבות של פירמות עסקיות.לימודי כלכלה מכשירים לחשיבה ולניתוח מכלול רחב של נושאים בתחומי מדעי החברה ולהקנות מושגי יסוד בכלכלה וניהול. מקנים כלים המאפשרים להבין,לנתח ולהתמודד עם תופעות שונות הקשורות לפעילות כלכלית של החברה והמשק לדוגמא: תופעות כמו אינפלציה וכו'.... בהצלחה.
סגור