פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום רב. אני קורא סמוי פה בפורום והפעם החלטתי לכתוב בגלל בעיה שנוצרה אצלי בגלל בלבול או אי הבנה שלי. אני מאוד רוצה להתחיל ללמוד לתואר ראשון בכלכלה וניהול ואחרי הרבה הודעות תומכות וחיוביות לגבי לימודים במכללה למנהל בחיפה החלטתי שאכן שם אני רוצה ללמוד מאשר ללמוד בגליל מערבי או ביזרעאל שרחוקים ממני, אני תושב חיפה. היום התקשרתי סתם לברר מתי אפשר להגיע לשם לדבר איתם על הלימודים כדי לראות איפה הדברים עומדים כדי להתחיל באוקטובר הקרוב ב"ה ולצערי הרב הם לא מלמדים תואר ראשון בכלכלה וניהול... זה נכון או שזה פשוט משהו זמני ? כי אני הייתי בטוח שכן מלמדים שם את זה. מה אתם אומרים - יהיו לימודים לתואר כזה או שלא ? ואם לא איפה אתם ממליצים ללמוד במכללה שקרובה לחיפה והלימודים שם אינטסיבים ורציניים ומעולים. תודה רבה ויום טוב, שי.
טרבולסקי חמדי | 15:06  26/03/09
שי שלום, במסלול האקדמי המכללה למינהל (הממוקם בראשון לציון),יש תואר ראשון בכלכלה וניהול. לימודי המכללה למינהל בחיפה הינם לימודי תעודה בלבד. (אין קשר בין שני המוסדות). במידה והנך מעוניין ללמוד רק בצפון, פנה לפורום כלכלה שיפרוס בפניך את האפשרויות. בהצלחה.
רגע רשמת שבחיפה זה רק תעודות ? מה הכוונה ? כי ראיתי שם לימודי ראיית חשבון עם חשבונאות שמקבלים תואר... מה זה ? זה נחשב מקצוע טוב ? ואיפה זה פורום כלכלה ? חיפשתי באינדקס הפורומים ואין פורום כלכלה - אודה לך על עזרה איך להגיע לפורום המבוקש. תודה רבה גם על התשובות.
צהרים טובים, המכללה למינהל בחיפה אינה מכללה המקנה תארים, היא מעניקה תעודות מקצועיות. תבדוק איתם מי נותן את התואר? ככל הנראה יש להם שיתוף פעולה עם האוניברסיטה הפתוחה. לימודי החשבונאות כוללים מס' תחומים כגון: חשבונאות פיננסית, חשבונאות ניהולית, בקורת,מיסים ותחומים נלווים כגון מערכות מידע ומשפט. רואה החשבון הפועל בתוך הארגון הוא האיש האחראי בארגון על ניהול מערך הדיווח הכספי- דיווח פנימי לצורך קבלת החלטות ניהוליות ודיווח חיצוני ( מאזן, דו"ח רווח והפסד) לשימוש המשקיעים. רואה החשבון הפועל מחוץ לארגון נקרא גם מבקר חיצוני ותפקידו לבקר ולפקח על הדיווח הכספי ולאשר שדיווח זה נעשה על פי הכללים והנהלים המקובלים. זהו אחד מתחומי הלימוד הבטוחים ביותר מבחינת אפשרויות מציאת עבודה בעתיד ובנוסף מכוון אותך לא רק להיות רואה חשבון, אלא פותח בפנייך מגוון משרות בעולם העסקי. לאחר סיום ההתמחות משתלבים רואי החשבון במקצועות רבים ומגוונים במשק: חשבים, מנהלי כספים, מבקרי פנים, יועצים ותפקידים אחרים המשיקים למיומנות הפיננסית. אנו עדים לכך שהיום מתמנים הרבה רואי חשבון לתפקידי מנכ"ל וסמנכ"ל של חברות ממשלתיות ופרטיות. אתה צודק, אין פורום כלכלה באתר.
סגור