פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום לכולם התקבלתי ללימודי מנהל עסקים תואר שני במכללת אריאל ובמכללת רופין שאינן דורשות מבחן גימאט,מעל ממוצע ציונים מסויים.שאלתי היא היכן כדאי ללמוד? בשתי המכללות שכ"ל הוא אוניברסיטאי ולבינתיים לשתי המכללות אין את אישור המל"ג
טרבולסקי חמדי | 10:00  16/03/09
בתור מנהלת פורום איני יכולה לתת המלצה על מוסד כזה או אחר. אני ממליצה לך לפנות למוסדות הנ""ל ליעוץ אישי, לדבר עם סטודנטים ובוגרים ואז לקבל החלטה בהצלחה
שלומי | 17:18  18/03/09
עדיף ברופין ולא באריאל היא הרבה יותר טובה
אלי | 15:09  19/03/09
אם אני זוכרת נכון, בקריה האקדמית אונו לא חייב GMAT מעל 80, ואם יש לך ניסיון בעבודה והמלצות גם קצת 75. מיותר לציין שהיא עדיפה של שתי המכללות שציינת.
שני | 10:04  20/03/09
בתור בוגרת המרכז האוניברסיטאי באריאל (תואר ראשון), אני ממליצה מאוד על המוסד. ישנה אוירה נעימה ויחס אישי. הלימודים ברמה גבוהה. אני כרגע בתהליך להתקבל ללימודי תואר שני במנהל עסקים באריאל ואני ממש ממליצה. מקוה שניפגש שם באוקטובר הבא.. שני (:
סגור