פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום לכולם, שמי בלה מולכו ואני אחת מהזוכות בתחרות ניו סקין של הקריה האקדמית אונו. אני בת 39 , נשואה ואימא לשלושה ילדים . רציתי לחלוק איתכם את החוויות שלי מהתחרות ולעודד גם סטודנטים אחרים לקחת חלק בפרוייקטים דומים אם יש להם הזדמנות לעשות את זה . התקשרו אלי ממנהל הסטודנטים של הקריה האקדמית אונו והסבירו מעט מאוד על הפרויקט. אמרו רק שהפרויקט מיועד לסטודנטים מצטיינים, ואמור היה להתחיל בחגים. מכוון, שבאתי ללמוד באמת באונו ולא רק "לעשות תואר", החלטתי ללכת על זה. ההסבר היה מינימלי, ובעצם זרקו אותנו למים. זה נשמע אולי רע מאוד אבל, רק בזכות כך, הבנו באמת את החברה ואיך היא חושבת, כי חיפשנו את כל המידע בעצמנו. העבודה על הפרויקט לא הייתה קלה ולא הייתה פשוטה. בכל השלבים שעברנו, שוחחנו עם אנשים מאוד מעניינים, שונים מעולם התפיסה שלנו. הרגשתי שאני ממש חוקרת, לומדת, ועוברת תהליך נפלא עם עצמי. שיתוף הפעולה עם החברה העסקית היה מדהים, אנשים מקסימים חייכנים.... למדתי על עצמי המון דברים חדשים, לא ידעתי שאני מסוגלת לכל זאת: לעמוד ולדבר מול אנשים, לבנות מצגת ברמה שאינה מביישת אף אחד, להציג ולנמק אסטרטגיה שיווקית, לענות על שאלות של שופטים ובנוסף לכך, עוד באנגלית. ההרגשה, שעשיתי זאת ! הולכת איתי לאורך הימים האחרונים, אני יודעת שהילדים שלי מסתכלים עלי ועל ההשקעה שנתתי בפרויקט הזה, נתתי להם דוגמא טובה. קיבלתי הערכה מהמשפחה וזה שווה המון. לפעמים החיים מפתיעים אותנו בחיוך וכל מה שצריך לעשות זה לחייך אליהם בחזרה. אפילו כתבו עלינו בעיתון ובאינטרנט. http://www.professor.co.il/Magazine/ViewArticle.aspx?articleId=9849 עכשיו אנחנו מתכננות לפרזנטציה בפני ההנהלה העולמית של החברה בארה"ב. לא הייתי מסוגלת לעשות זאת לבד בלי החברות שלי לקבוצה. ההרגשה היום היא נהדרת, סיפוק עצמי גדול, התרגשות גדולה, כמה ימים לא הפסקתי לחייך.
סגור