פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
יורם | 12:06  26/02/09
שלום לכולם. בע"ה אני אסיים השנה את ה- B.ed שלי בציון גבוה מ- 85 סופי, ואני מתלבט כבר זמן רב מאד היכן ללמוד את לימודי ה-MBA בהתמחות שיווק (חשוב לציין שאת התואר הראשון שלי אני לומד במכללה דתית להוראה). האם ללמוד דווקא באוניברסיטה ולשלם הרבה כסף על קורס ומבחן גימט? האם להוציא הרבה מאד מאד כסף על מכללה פרטית, כגון המכללה למנהל למשל? בהתחשב בעובדה שמבחינתי זה חור ענק בכיס שאני עוד צריך לראות איך אני ממלא אותו... או לחילופין ללכת למכללה עם שכ"ל אוניברסטאי שלא תדרוש ממני גימט ולסמוך על הראיון בקבלת העבודה (וכמובן גם בבורא עולם!!!)? האם למקום הלימודים שלי יש משקל כל כך גדול לגבי מציאת העבודה הראשונה או לא? מחכה לתשובות! בתודה מראש לכולם.
טרבולסקי חמדי | 14:52  01/03/09
צהרים טובים, ההתלבטות שלך בהחלט מובנת, אך לדעתי- אין ספק שלמוסד הלימודים יש משקל רב בהשתלבות בשוק העבודה. רצוי לבחור מוסד לימודים , שבו אתה לא לוקח סיכון והשקעה שלך תיהיה בטוחה. בהצלחה.
סגור