פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
איתן | 11:27  22/02/09
התחלתי BA במנהע"ס במכללה למנהל אבל אני לא רגוע. הסמסטר כבר הסתיים ואני מרגיש שהרמה נמוכה ודי לא שמים עלינו.. אני שוקל לעבור. לאן כדאי?
שירה | 14:29  24/02/09
איתן שלום. אני סטודנטית שנה שניה ומאוד מרוצה. אל תשכח שאתה רק בהתחלה, בשנה הניה תתחיל את ההתמחות ויהיה לך מעניין ... המרצים מעולים... ואם יש בעיה תמיד אתה יכול לפנות למרצים או למזכירות. אל תעבור כי לדעתי תצטער.
אם אתה מחפש יחס קצת יותר אישי ולא כמו לרובוטים תבדוק את הקריה האקדמית אונו, הם יושבים בקרית אונו אתה בלימודי בוקר או ערב? אני בלימודי בוקר באונו ומבחינת יחס ורמה זו המכללה שהכי מצאה חן בעיני, אני שנה שניה פה תבדוק מתי יש יום פתוח או שתרים טלפון ותבוא להתרשם מהמקום
לדעתי אתה בכלל לא לומד במכללה למנהל אלה אתה משמיץ סמוי של איזה מכללה אולי קריית אונו. אני לומדת מנע"ס שנה שנייה ועוד לא נתקלתי בסטודנט שאמר שהרמה נמוכה ההפך יש המון שמתבכיינים שמאוד קשה להם. אני מצטערת אם אני מאשימה אותך סתם אבל ההודעה שלך נשמעת מאוד לא הגייונית.
שלומי | 17:27  18/03/09
כנראה הוא התבלבל והתכוון למכללה למינהל ולא למסלול האקדמי המכללה למינהל יש הבדל זה לא אותו מוסד..
סגור