פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אלינה | 18:14  20/02/09
היי, אני עושה עכשיו פסיכומטרי, ואני מתלבטת אם ללכת ללימודי מנהל עסקים בבינתחומי או למסלול ברקנטי בתל אביב (בהנחה שאני מתקבלת לשניהם, כמובן). הבנתי שבבינתחומי יוצאים יותר "מוכשרים מעשית" לשוק, ושהמרצים שם יותר פעילים בתעשיה. יש לזה בסיס?
ואני לא חושבת שזה נכון. כל מי ששאלתי אמר שהאופציה הכי טובה היא המכללה האקדמית נתניה (ולשם גם הלכתי בסוף.. חח). זה המקום היחיד שמלמד באמת כל מה שצריך כדי להשתלב אחר כך במהירות בעולם העסקים.. רוב המקומות האחרים שבדקתי מוציאים אותך עם כל מיני חסכים שתצטרכי להשלים לבד אח"כ, אז תזהרי מזה. בנתניה מלמדים אותנו באמת כל מה שצריך (מימון, שיווק, ניהול רב תחומי, ניהול מערכות מידע וזאת רק ההתחלה). מאוניברסיטאות בכל מקרה ממליצה להתרחק, מה את צריכה את כל הקיצוצים והשביתות, את תסיימי שם את התואר עוד 10 שנים..
שירן | 11:14  26/02/09
יש לי חברה שלומדת בבינתחומי וממה שאני רואה אצלה שם הלימודים בעיקר עיוניים.. אני בקריה האקדמית אונו ומבחינת עבודה מעשית יש אצלנו את פרוייקט מצפ"ן שבה את עושה התמחות בכל מיני חברות גדולות ולא מזמן הסתיימה אצלנו תחרות של חברה אמריקאית שהיינו צריכים להכין לה אסטרטגיה שיווקית. למרות שלא זכיתי בסוף כל התהליך היה מאוד מעניין, קרעתי את התחת על זה כל הסמסטר
שירז | 14:46  16/12/09
בבינתחומי יש רמה גבוהה מאוד במיוחד בלימודי מינהל עסקים
סגור