פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
רציתי לדעת האם תואר במנהל עסקים בהתמחות בשיווק במרכז האקדמי כרמל זה תואר נחשב יחסית למכללות אחרות כמו נתניה קרית אונו המרכז הבין תחומי הרצליה או המכללה למנהל.. חשוב לציין כי המכללה הזו חדשה רק שנה או שנתיים.. האם שווה לקחת את הסיכון ולהרשם? כי מבחינה גאוגרפית ומבחינת דרישות הקבלה היא הכי נוחה לי...
ערן | 11:59  16/02/09
המכללה למינהל והמרכז הבינתחומי נחשבות הכי טובות כרגע. הקריה האקדמית אונו קצת פחות טובה מהן אבל היא בסדר. מכללת נתניה-לא מומלץ. אם רחוק לך להגיע לאזור המרכז כל פעם אז תלמדי באזור מגורייך.. לשיקולך..
דנה | 09:23  17/02/09
זה בכלל לא נכון שהמכללה למנהל ובינתחומי הכי טובות, הן אולי קצת יותר מוכרות בגלל שהמכללה למנהל יותר ותיקה ובבינתחומי למדו כמה "בנים של..." אני לומדת בקריה האקדמית אונו, ולמדתי כבר במקומות אחרים ואין בכלל מה להשוות יש כאן את המרצים הכי טובים מבין כל המכללות ללא ספק! וגם אליי לפחות התייחסו אישית כמו שהיית מצפה שיעשו במכללה פרטית, בשונה ממקומות אחרים...
אלעד | 19:42  17/02/09
שמענו אותך כבר בכל הפורומים ממליצה על קרית אונו מה את שליחה שלהם או משהו?? ומעניין שלמדת בכל מיני מקומות.. כמה תארים יש לך כבר? 5?8? חחח זה ידוע שהמכללה למינהל והבינתחומי הן ברמה הרבה יותר גבוהה מהקריה האקדמית אונו וגם העובדה שהן מוכרות זה יתרון כי ירצו להעסיק אנשים שלמדו במכללות מוכרות וטובות! וזה חשוב באותה מידה. אז מספיק עם הסיפורים שאת מספרת פה בכל הפורומים.
דנה | 09:17  18/02/09
אם היית לומד פה אולי הייתה לך עבודה טובה שהייתה מעסיקה אותך ולא היית מבזבז את היום שלך בפורומים! ודרך אגב אני בסך הכל סטודנטית בקריה האקדמית אונו למנהל עסקים, זה פורום של מנהל עסקים ואני בעד שידעו שזה אחלה מקום, כי אני עוד שנייה מסיימת את התואר וכבר יש לי עבודה מצוינת. אתה אישית יכול ללמוד איפה שאתה רוצה, הרף של הקריה האקדמית אונו עלה מאוד, אפילו מאז שאני התחלתי ללמוד פה ככה שסביר להניח שמישהו כמוך שבודק פורומים כל היום, לא היה מתקבל בכל מקרה...
אלעד | 11:38  18/02/09
אני מקווה שאת שמה לב שכל מה שאמרת לגביי זה כנראה גם נכון לגבייך. אז מה את עושה פה מבזבזת את זמנך היקר אם יש לך עבודה מסודרת?? ממש חכמה את מה אני אגיד... לא פלא שהצלחת להתקבל רק לקרית אונו ולא למקומות טובים יותר.
אריאל | 13:04  18/02/09
ניסית להתקבל לאונו ולא הצלחת? כי אני סטודנט שנה שנייה שם ובחיים לא ראיתי מישהו כ"כ ממורמר שמדבר כ"כ הרבה שטויות בפורום אחד.. הקריה האקדמית אונו היום היא המקום הכי טוב ללימודי מנהל עסקים בישראל, נקודה! מי שמכיר ויודע, לא יקשיב למשמיצים ממורמרים.
אלעד | 11:39  18/02/09
אני פה כדי לעזור לאנשים ולא להשפיע עליהם ללמוד במקום שבו אני לומד
בוגרת של אונו | 13:08  18/02/09
משמיץ בכל הפורומים כאילו אין מחר! ראיתי את הדיון הזה עד עכשיו מהצד אבל הגיעו מים עד נפש, אני לא אתן שישמיצו ככה את הקריה האקדמית אונו כדי שחלילה אנשים לא יחשבו שהשטויות שאתה אומר כאן הן נכונות! המכללה למינהל מוכרת בזה שהיא תת רמה והבינתחומי מוכר, כמו שדנה אמרה, מזה שלמדו שם כמה בנים של. זה לא הופך אותם למוסד אקדמי נחשב. מה שחשוב בסופו של דבר זה הרמה של הלימודים וההכשרה המעשית שאתה מקבל, ובוגרי הקריה האקדמית אונו, וגם המעסיקים שלהם (ואני דוגמה חיה לכך) יודעים מה המכללה היחידה בארץ שנותנת את זה.
אריאל | 13:05  18/02/09
במרכז הבינתחומי יושבים כמה ילדים שאבא שילם מספיק כדי שיקבלו אותם. על המכללה למנהל אני לא רוצה אפילו להתחיל לדבר...
מעניין מה שקורה פה.. | 13:10  18/02/09
הוא בחסות המכללה למנהל. אובייקטיביות, בטוח אין פה.
ארז | 13:34  18/02/09
ברור שכל אחד ימליץ על המכללה שהוא לומד בה וזה בסדר גמור. לדעתי מי שמתלבט איפה ללמוד כדאי לו ללכת לימים פתוחים, להגיע למכללות שהוא מתעניין בהן ולקרוא דוחות של המל"ג (שזה לדעתי הנתון הכי אובייקטיבי שאפשר למצוא. לפני שהתחלתי ללמוד גם שאלתי אנשים והלכתי ל 4 מכללות. בסוף החלטתי ללמוד במכללה למנהל גם בגלל שקבלתי דיי הרבה המלצות על המכללה הזאת וגם הגעתי לשם וזה הרגיש לי הכי נכון. לכן אני ממליץ לכל מי שמתלבט באיזה מוסד ללמוד ללכת ולעשות את הברורים הלוו ולא להכנס לויכוחים טפשיים שעוסקים במי יותר טוב. מקווה שעזרתי למישהו
לילי | 15:51  18/02/09
שיגעתם לו את השכל בטח..
שמעון | 20:07  18/02/09
טוב שלא כל אחד מגן על המקום שבו הוא לומד כאילו זאת המשפחה שלו.. אפשר לחשוב כולה מקום ללמוד בו מנהל עסקים. זה לא חשבונאות או משהו אז זה לא משנה איפה לומדים בכל חור אפשר ללמוד מנהל עסקים היום. אבל בכל מקרה זה ידוע שהמכללה למינהל מועדפת על המעסיקים והיא יותר טובה מקרית אונו. זה לא אומר שמי שלמד באונו לא ימצא עבודה אבל מדובר ביתרון קטן. ולא אני לא למדי שם אז אני ממש לא מפרסם את המקום, אני פשוט יודע את זה ממעסיקים רבים אז אין פה על מה לדבר. קודם תסיימו את התואר ילדודס ואח"כ תדברו..
מהנתונים הכי אובייקטיבים שיש, לא ניתן לרגע לעשות השוואה בין המכללה למינהל והבינתחומי לקרית אונו. אלו העובדות בשוק. אני לא אדבר עכשיו על הבינתחומי, כי אני לא לומדת שם, אבל אני מודעת לרמה של הלימודים שם. אני לומדת במכללה למינהל, ולפני שהתחלתי ללמוד התלבטתי רבות בין המכללה למינהל ובין הבינתחומי. קרית אונו אפילו לא הייתה בכיוון מחשבה שלי. בגלל, שאין מה לעשות, הנתונים מדברים, ולבוגרים של המכללה למינהל והבינתחומי יש יותר הצעות עבודה מאשר לקרית אונו (חבר טוב שלי למד שם חשבונאות וסיים עם ציונים ממש גבוהים, והיה לא מאודדדדדדדד קשה למצוא מקום התמחות, לא בגללו או בגלל האישיות/ ציונים שלו, אלא, בכלל לא התייחסו אליו, כי הוא למד שם). אין מה לעשות, דברים כאלה משפיעים. לכן צריך להיות מספיק חכם ולגרום לכך שתהייה לך פתיחת קריירה טובה לאחר הלימודים, ולכן צריך ללמוד במוסד בעל שם נחשב בשוק.
סגור