פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אלעד | 19:01  19/01/09
אני מעוניין להתחיל ללמוד מנהל עסקים במכללת לנדר בירושלים. שאלתי היא האם יש הבדל בין תואר ראשון ממכללה לבין תואר ראשון מאוניברסיטה? ועוד שאלה אם אני מוציא תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בניהול ושיווק מהם האופציות שיש לי בשוק מבחינת מציאת עבודה? תודה.
טרבולסקי חמדי | 14:03  21/01/09
שלום אלעד, יש הבדלים בין מכללה לאוניברסיטה בד"כ בשכ"ל, בכמות הסטודנטים בכיתה, ביחס וכד'.... התמחות בשיווק הינה הקניית ידע וכלי ניתוח לסטודנט, הדרושים לתפקידי שטח וניהול בתחומי השיווק השונים. המשרות האופייניות לבוגרי ההתמחות הינן; מנהלי שיווק, מנהלי מוצר, מנהלי ערוצי שיווק, מנהלי מותג, מנהלי צוות מכירות, מנהלי פרסום ותקשורת שיווקית, אנליסטים, פלנרים, תקציבאים, אנשי קריאטיב, יועצים אסטרטגיים ועוד בהצלחה.
אלעד | 11:40  22/01/09
קודם כל תודה רבה. וכששאלתי האם יש הבדל בין מכללה לאוניברסיטה, התכוונתי זה האם יש הבדל בסוג התואר. האם תואר מאוניברסיטה יותר "נחשב" או מקנה לי דברים נוספים שתואר ממכללה לא מקנה. שוב תודה.
סגור