פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
יונתן | 14:31  05/09/08
שלום רב! אני בן 27 בוגר תואר ראשון ברפואת חרום, וכרגע סטודנט לתואר שני במדעי הרפואה,סיימתי שנה ראשונה. טרם תחילת התואר השני, עבדתי כ 4 שנים כפאראמדיק במד"א. בינתיים הולך לי טוב מאוד, אני מקבל מלגה, הציונים טובים ובמחקר בינתיים יש הצלחה, אבל לאחרונה עולה בי החשש כי לאור העובדה שכל כך קשה למצוא עבודה בתחום ו/או להשתכר כמו שצריך מתחום זה ללא דוקטורט, וכן לאור העובדה כי אני לא יודע באמת האם מחקר מעניין אותי, ויש סיכוי כי אני פשוט מצליח במה שאני עושה כי אני עושה את זה ולא בגלל שזה מעניין אותי. מה שכן, אני יודע שאני כן מעוניין להכנס לתחום ניהולי, וחשבתי לעצמי האם כדאי ללמוד MBA. ההתלבטות היא כזו- האם לסיים התואר הנוכחי, ואז לגשת ללימודי MBA? או האם חבל על הזמן, ההשקעה האדירה והכסף ולעזוב עכשיו את מדעי הרפואה, להשלים קורסי השלמה לקראת MBA וללכת על זה? כמו כן, האם כדאי ללמוד מנהל עסקים בחו"ל, ואיפה מומלץ? מהם אפשרויות התעסוקה שלי אחרי MBA בישראל, לאור או בלי קשר לרקע שלי עד כה? בתודה מראש, יונתן
טרבולסקי חמדי | 09:36  09/09/08
שלום יונתן ההחלטה האם להפסיק באמצע תואר שני שהתחלת היא מאד אינדיוידואלית, אולי תוכל במקביל להתחיל קורסי השלמה לתואר שני מנע"ס. יש המעדיפים ללמוד בחו"ל ויש בארץ- בארץ יש מוסדות מעולים בתחום.עליך לערוך סקר שוק מקיך לגבי מוסדות והתמחויות ולהחליט. אפשרויות ההעסקה הם מאד רחבות תלוי בתחום ההתמחות שתבחר: שיווק, מימון, מערכות מידע, משאבי אנוש וכולי.
סגור