פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אוהבים את שוק ההון? רוצים לעזור לאחרים? השירותיות היא בדם שלכם? בואו לעבוד בסביבה צעירה ודינמית, בתנאי עבודה מעולים ועם אפשרויות מלהיבות לקידום. מגדל שוקי הון מחפשת נציגי שירות למרכז השירות הטלפוני של החברה לסיוע עבור לקוחות החברה בנושאי קופות גמל, קרנות השתלמות, תיקי השקעות וכו'. אז אם אתם סטודנטים לכלכלה / מנע"ס, מכירים את שוק ההון (חובה!), יש לכם אוריינטציה שיווקית, יודעים לעבוד בעבודת צוות ובעלי נכונות לעבודה קשה - פנו אלינו! שלחו קורות חיים למייל: Refreshingjobs@gmail.com. אנא ציינו בפנייתכם את מספר המשרה: 00631 לומדים כלכלה או מנע"ס? חושבים שיש לכם את כושר המכירה בדם? מגדל שוקי הון מחפשת אתכם לעבודה כנציגי מכירות ותיאום פגישות בין לקוחות פוטנציאליים למנהלי ההשקעות. למתאימים מחכה סביבת עבודה בתנאים מעולים, אנשים צעירים ודינמיים ולמצטיינים אפשרויות קידום בתוך החברה. שלחו קורות חיים למייל: Refreshingjobs@gmail.com. ציינו בפנייתכם את מספר המשרה: 00632 רק פניות מתאימות תיענינה! הפניות מיועדות לנשים ולגברים כאחד
סגור