פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אלי | 11:12  13/07/08
שלום, לאחר שעשיתי סימולציות בכמותי בציון 30 התייאשתי מלגשת למבחן וזאת אחרי שגם פיספסתי את ההרשמה לאוניברסיטאות. מה הייתם ממליצים לי לעשות כי הקורס שעשיתי במיטב היה גרוע! האם לגשת לעוד קורס? ללמוד לבד? והכי חשוב, האם אכן יהיה דרישה גם למילולי החל משנה הבאה כי אם כןכנראה שאצטרך לעשות שוב פעם קורס.
אלי היי, אתה לא הראשון שאני שמעתי את זה ממנו בנוגע למיטב... גם חברה שלי ממש יצאה מאוכזבת משם... ניסיתי לשכנע אותה לבוא ללמוד איתי בביה"ס במתחם הבורסה והיא פשוט התחרטה על כל שנייה שהיא לא באה איתי... נהניתי מיחס אישי ומורים מעולים שעזרו לי מאד! קיבלתי את הציון שרציתי (אחוזון 98 בכמותי) איפה אתה רוצה ללמוד? כי בת"א כבר דורשים את המילולוי אבל המשקל של המילולי הינו 5% לפי השמועות...
ניר ב. | 10:42  27/07/08
הMBA של המכללה האקדמית נתניה ברמה גבוהה מאוד
ואני יכול להעיד ממקור ראשון כי מדובר על תוכנית ברמה גבוהה מאד שלא מעט בזכותה השתדרגתי במקום העבודה ובשכר
ג | 21:01  04/08/08
למי שרוצה להוציא ציון גבוה אין דרך אחרת מללמוד לבד. סיימתי את התואר הראשון לפני 7 שנים ומאז לא נגעתי בתרגיל במתמטיקה ולא זכרתי מה זה לשבת במבחן. הייתי חלוד לגמרי כשהתחלתי ללמוד ל-GMAT, עשיתי קורס שלא נתן לי כלום ואחריו לקחתי חודש אינטנסיבי של לימוד עצמאי יום יום, עוד ועוד תרגול של מבחנים עם לחץ זמן, חזרה והתמקדות בנושאים בעייתיים עד שהם מתחילים לזרום. בזכות החודש הזה הוצאתי תוצאה של 47 בכמותי ו-38 במילולי.
סגור