פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אנה | 19:30  26/06/08
היי הנני בוגרת תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מאוניברסיטה עם ממוצע הכי גבוה במחזור. אני מתלבטת האם בכלל ללמוד תואר שני, קרי האם אני זקוקה לכך להמשך דרכי. נרשמתי ללימודי MBA עם התמחות בניהול פיננסי באונ' ת"א. האם לדעתך זה הצעד הנכון למי שרוצה לפתח את עצמו לתפקיד חשב ולאחר מכן סמנכ"ל כספים?
חמדי טרבולסקי | 10:39  01/07/08
שלום אנה, המנהלים בתחום הכספים צריכים להיות בעלי ידע נרחב ומתוחכם, ונדרשים להבין את הסביבה העסקית בכללותה ואת שווקי ההון במיוחד, בסביבה המקומית הבינלאומית, כמו גם את המכשירים הפיננסיים המתקדמים ביותר. בנוסף לכך, על מנת להגיע לעמדות הבכירות ביותר של עולם הניהול צריכים מנהלים אלה, שצמחו לרוב מתחום הביקורת וראיית החשבון, לרכוש גם ידע פורמלי וכלים ניהוליים פרקטיים בתחומים כגון שיווק, תפעול, ניהול משאבי אנוש, ומערכות מידע.וזאת בנוסף להעמקה הנדרשת בנושאים כגון מימון בינלאומי, מיזוגים ורכישות וכו'.. אני בהחלט חושבת שזה הצעד הנכון על מנת להתקדם ולהגיע לתפקידי ניהול בכירים. בהצלחה.
סגור