פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום רב, אני מסיים את לימודי באוניברסיטה העיברית במדעי המדינה וסוציולוגיה ואנתרופולוגיה וכעת הגיע הזמן ללימודי תואר שני. העניין הוא שאני מעט מתלבט לגבי מה ללמוד. ההתלבטות היא בין לימודים ליעוץ ארגוני (סוציולוגיה ארגונית) לבין מנהל עסקים, על פי מה שהבנתי יש מעט דרישה ליעוץ ארגוני בארץ, כך שאני עלול לסיים את לימודי ולהישאר ללא עבודה או עם שכר לא מספק. מהצד השני, לפחות לדעתי, השוק רווי במנהל עסקים ובאופן כללי מנהל עסקים נתפס אצלי כ"תואר קומבינה" שלמעשה מלמד מעט מכל דבר - תפסת מרובה, לא תפסת. אשמח לתשובה.
חמדי טרבולסקי | 12:58  22/06/08
שלום ירון, התלבטות שלך בהחלט מובנת, אך השאלה היא במה אתה רוצה לעסוק? היכן אתה רוצה להשתלב בשוק העבודה? תואר שני MBA נחשב מאוד בשוק העבודה ובדר"כ קשה יותר להתקבל אליו ללימודים( חייב GMAT). אם התואר נראה לך "כללי", אתה יכול ללמוד תוכניות מובנות כדוגמת: ניהול בינלאומי , מימון מורחב וכד'...או לבחור חטיבות/התמחויות כדוגמת: שיווק ופרסום, ניהול משאבי אנוש וכד'... בנוסף כדאי לבדוק תוכניות לימוד של שני התחומים ולדבר עם בוגרים. בהצלחה.
סגור