פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
ל. | 19:15  23/05/08
אני סטודנט שמסיים תואר ראשון במכללת רופין BA מנהלים (ללא התמחות, הנדסאי מדופלם משלים לתואר). ממוצע של התואר : 78. הבנתי שיש תואר שני בטכניון של מנהל עסקים - ניהול טכנולוגי\ חברות. מה תנאי הקבלה ומה צריך בכדי להכנס למסלול? אני בתפקיד ניהולי מעל 3 שנים, קורות חיים די מרשימים. תודה.
לפי דעתי עדיף לך ב HIT פשוט מכיוון שיש להם יותר נסיון בתחום. HIT יצרו את הפורמט הזה של מנהל עסקים + תעשייה עתירת טכנולוגיה. יתכן שעם הממוצע שלך תצטרך לבצע מס' השלמות אבל זה שווה לדעתי כי בסופו של עניין תוכל להשתלב בהייטק. בכל מקרה יש יום פתוח ב 16 ליוני. מומלץ להגיע להתרשם - ההרצאות במכון מאד ממצות ולעניין.
ל | 20:51  25/05/08
מישהו יודע לת פרטים על מרכז פרס? האם מוכר? האם שווה שם מנהל עסקים? תודה
חמדי טרבולסקי | 12:57  10/06/08
שלום ל. התכנית למנהל עסקים בטכניון מכשירה את בוגריה למשרות של ניהול, תוך דגש על ניהול בחברות עתירות ידע הפועלות בסביבה בין-לאומית. מטרת התכנית להעניק ידע פורמלי ביסודות הניהול, לפתח יכולת בפתרון בעיות בצורה אנליטית ולעורר מודעות לתהליכים הכלכליים והחברתיים בתוך הארגון ומחוצה לו. התכנית כוללת לימודי רקע, לימודי חובה ולימודי בחירה. נושאי הלימוד מתרכזים בתחומים הבאים: ניהול השיווק, ניהול הייצור, מערכות מידע בניהול, ניהול מו"פ, ניהול פיננסי והשקעות, ניהול משאבי אנוש וארגונים, אסטרטגיה תחרותית. המסלול מיועד לבעלי תואר ראשון בציון 80 לפחות בהנדסה, מדעי הטבע, כלכלה ומדעי החברה. המועמדים נדרשים להציג 3 שנות ניסיון לפחות בעבודה - לאחר סיום התואר הראשון. כחלק מתנאי הקבלה נדרשת עמידה בבחינת ה-GMAT (לפרטים על הבחינה יש לפנות לטלפון 03-5172131). בעלי תואר PhD ו-MD וכן בעלי תואר שני מהטכניון ומאוניברסיטאות בארץ, בהנדסה, מדעים מדויקים וכלכלה וניהול - שציונם הסופי בתואר הוא 85 לפחות - פטורים ממבחן ה-GMAT. הלימודים במסלול נמשכים כשנתיים, במשך 9 מיני-סמסטרים, ומתקיימים ביום ה' אחה"צ וביום ו' בבוקר.*
סגור