פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
מירב | 20:49  11/03/08
מחפשת לדעת מהן הדרישות לקבלה באוני' בר אילן ןת"א (אני יודעת שבעברית זה 132 בחיבור של ציון GMAT כמותי +ציון תואר ראשון) האם יש מוסד נחשב ששכ"ל הוא דומה לזה שבאוני'? הבעיה היא שהדרישות לקבלה לאוני' הן גבוהות בהרבה מן המכללות ואילו השכ"ל גבוה בהרבה במכללות... מה עושים?
חמדי טרבולסקי | 13:11  12/03/08
שלום מירב, אני מצרפת לך את הלינק של תנאי הרישום באוניברסיטת ת"א ובר אילן. http://recanati.tau.ac.il/Index.asp?CategoryID=111 http://www.biu.ac.il/Regist-Pgms/Hebrew/Toar2/pdf/asakim.pdf למיטב ידעתי, תואר שני במנע"ס במכללות אינו מתוקצב. עלייך להחליט מה את מעדיפה: לשפר נתונים , על מנת להתקבל לאוניברסיטה או לשלם שכ"ל גבוה יותר במכללה?. אני אוסיף שהדרישות קבלה לאוניברסיטאות הן לא תמיד גבוהות מהמכללות.
סגור