פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אני עובד כבר כמה שנים בתעשייה, אחרי תואר ראשון במנהל עסקים. הצעד הבא שלי, מכיוון שהחברה שלי מתעסקת בטכנולוגיה, הוא לגשת לתואר שני בתחום הטכנולוגיה כי אני רוצה להתקדם לתפקידי ניהול. מה כדאי? אני עובד ומתגורר באזור ראשל"צ. תודה
חמדי טרבולסקי | 12:06  04/03/08
שלום שיפמן, במסלול האקדמי המכללה למינהל קיימת,תכנית ה-MBA בהתמחות ניהול חברות טכנולוגיה נותנת מענה לצרכים המיוחדים ולאוכלוסיית המנהלים הייחודית של סקטור הטכנולוגיה בישראל. מענה זה נעשה בהקשר של לימודי הניהול כשפה אוניברסאלית המשותפת לכל העוסקים בניהול. מטרות התכנית ·להכשיר בוגרים שיובילו את התעשיות עתירות הטכנולוגיה בישראל. ·לאפשר לבוגריה להשתלב במערכת הניהול הכללי מתוך בסיס מקצועי חזק בתחום הטכנולוגי מחד, ושליטה בשפה ובכלים ניהוליים מאידך. התכנית מיועדת לשכבת המנהלים שרכשו את השכלתם בעיקר בתחום ההנדסה, הטכנולוגיה והמדע ומבקשים לרכוש השכלה ניהולית פורמלית. יוכלו להירשם לתכנית בעלי תארים אקדמיים במקצועות המדעים המדויקים, מדעי הטבע וההנדסה ומדעי המחשב. המסלול האקדמי: http://www.colman.ac.il/newStud/flash/navPageLink.asp?catID=136&subCatID=121# אוניברסיטת ת"א http://recanati.tau.ac.il/Index.asp?CategoryID=420&ArticleID=1052 הטכניון http://www.cont-edu.technion.ac.il/category/MBA התוכנית קיימת גם באוניברסיטת ת"א ובטכניון.
צופית סי | 12:10  04/03/08
בחולון (המכון הטכנולוגי). אני עצמי באתי בעקבות המלצות של ידידים שעבדו איתי - המרצים רציניים ביותר, יושבים איתך באופן אישי על החומר עד שאתה מבין. בתור אחת שבאה מאונ' ת"א אני יודעת שזה לא טרויוויאלי. אם אתה מוצא שזה רלוונטי, יש להם יום פתוח ב 16 ליוני.
סגור