פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
לירן | 18:46  11/02/08
סיימתי בשנה שעברה תואר ראשון בפסיכולוגיה ואני מאוד מעוניינת להמשיך בשנה הבאה את הלימודים רק שאני נמצאת בהתלבטויות רבות לגבי ההמשך בפסיכולוגיה בכלל כי אני לא ממש מעונינת לעבור את המבחן המתאם כדי להתקבל חשבתי על ייעוץ חינוכי וגם נתוניי מתאימים אבל אינני יודעת אם קיימים לימודים רק לגיל הרך בכלל איך אדע שזה מה שאני רוצה לעשות?האם אפשר להמליץ לי על עוד אופציות ???אני בהתלבטות קשה ומאוד מעוניינת כבר להתחיל ללמוד,.מה האפשרויוית הנוספות? תודה מראש
בית הספר למוסמכים במינהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל מציע תוכנית המעניקה תואר מוסמך במינהל עסקים (MBA) עם התמחות בפסיכולוגיה עסקית וניהולית. התוכנית מעניקה הכשרה אינטר-דיסיפלינרית במגוון רחב של נושאים במדעי הניהול תוך התייחסות מעמיקה להיבטים הפסיכולוגיים שבהם. התוכנית מכשירה את בוגריה לתפקידי ניהול בכל תחומי השוק. המנהל המודרני צריך להיות בעל כישורים פסיכולוגים מאחר וכיום רוב ההחלטות הניהוליות הקריטיות אינן נוגעות בהכרח לתהליכי הייצור והטכנולוגיה כפי שהיה מקובל בעבר, אלא דווקא למשאב האנושי, לתהליכים הארגוניים, ליחסים בין קבוצות וארגונים בסביבה וכדומה. התוכנית מעניקה לבוגריה נקודת מבט ייחודית על עולם העסקים והניהול, תוך כיסוי מקיף של בסיס הידע המסורתי במינהל עסקים. התוכנית מתאימה גם לבוגרים המעוניינים לפעול בתחומים הקשורים לעולם הפסיכולוגיה העסקית באופן ישיר, כגון, משרדי פרסום, מכוני סקרים ומחקר עסקי, ייעוץ ארגוני, ניהול עמותות, ניהול בשירות הציבורי וכדומה. בהצלחה.
תואר 1 בפסיכולוגיה שלא מוביל אותי לשום מקום ואני לא מצליחה להחליט מה ללמוד
מה החלטתן לעשות/ללמוד בסוף? אני ממש לא יודעת לאיזה כיוון להמשיך... :(
סגור