פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
יניב | 20:32  05/02/08
שלום רב, רציתי לדעת היכן ניתן ללמוד מנהל עסקים לתואר שני מבלי לגשת למבחן ה-GMAT. האם ניתן להתקבל לתואר שני על סמך ציון בלבד? כרגע אני נמצא בשנה שלישית ללימודי פסיכולוגיה עם ממוצע של 92+. בנוסף, נכנסתי לאתר של המכללה למנהל וראיתי שמצטיינים בתואר הראשון פטורים מ-GMAT רציתי לדעת האם על סמך ציון התואר (92+) ניתן להתקבל לתואר שני במכללה למנהל גם ללא GMAT?
יעל צבר | 13:33  10/02/08
שלום רב, המרכז הבינתחומי הרצליה מציע תואר שני במנהל עסקים MBA וזאת בתנאי שהמועמד הוא בעל ניסיון ניהולי של 3 שנים מסיום התואר הראשון ו-GMAT. מועמדים בעלי ניסיון ניהולי של 5 שנים לפחות מסיום התואר הראשון יכולים להגיש בקשה לפטור מ-GMAT. בהצלחה! יעל
שרונה קרני | 11:12  11/02/08
שלום יניב, במסלול האקדמי המכללה למינהל , במידה והינך מצטיין בלימודי התואר הראשון ממוסד השכלה מוכר הינך פטור מגמאט לכל המסלולים. למידע נוסף אנא פנה לייעוץ בטלפון -03-9634430
סגור