פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום, אני הייתי רוצה לדעת מה יחס המשק לתואר של מכללת רמת גן (של האוניברסיטה הפתוחה)מוסמך במנהל עסקים (MBA) של אוניברסיטת Heriot-Watt מאדינבורו, סקוטלנד שאינו ישראלי, כלומר למרות שהתואר מדורג ב-100 תוכניות הראשונות של mba בעולם הוא אינו מוכר כתואר ישראלי. מה ההשלכות של זה ואיך הוא עומד ביחס לתוכניות אחרות בארץ? זה מאוד מסקרן אותי אני מקווה שתוכלי לשפוך אור על הסוגיה הזו כי עובדה שהתואר אינו כל כך מבוקש בארץ ומשום מה נילמד "רק" במכללת רמן גן של האו"פ
תגיד אם זה היה תואר ישראלי גם היית שואל את השאלה הזאת? אני ממליץ לך ללכת על בטוח תתקשר למקום שאני לומד בו תואר שני ותקבל שם את מה שאתה צריך זה תואר ישראלי עם ניחוח בינלאומי של חתן פרס נובל 1800650010 היום הוא הנשיא ה -9 http://www.pac.ac.il
אליענה | 22:55  23/12/07
זה ברחובות- יש משהו בתל אביב???
שרונה קרני | 09:19  24/12/07
שלום מוסדות שהם שלוחות של מוסדות להשכלה גבוהה מחו"ל אינם מוסדות ישראלים ועל כן אינם מוכרים כמוסדות להשכלה גבוהה כמשמעותם בחוק המועצה להשכלה גבוהה. השלוחות של המוסדות האקדמיים הזרים פועלות בישראל על בסיס רשיון, ואינן זכאיות ככאלה להכרה כמוסד להשכלה גבוהה. התארים שיוענקו ללומדים בשלוחות בתום לימודיהם, הם תארים אקדמיים של מוסדות האם בחו"ל ואינם תארים אקדמיים ישראלים מוכרים. "הכרה" משמעותה : תואר מוכר הנו תואר המוענק על ידי מוסד מוכר להשכלה גבוהה - אוניברסיטה או מכללה ישראליים. המועצה להשכלה גבוהה מבצעת בדיקות לגבי הרמה האקדמית של תוכנית הלימודים, רמת סגל המרצים בתוכנית, התאמת תכני הקורסים הנלמדים בתוכנית למטרותיה ועוד. רק לאחר שהמוסד עמד בבדיקות אלה, הוא מוסמך להעניק את התואר מוכר.
ליאור | 12:09  23/01/09
תנסה את הקריה האקדמית בקריית אונו .
סגור