פורום שיווק ופרסום-לקריאה בלבד

בהנהלת: ד"ר עופר צלרמאיר  |  מסר למנהל/ת הפורום
כיום בעידן האינטרנט המדיה והפרסום האפשרויות רבות. לכן אנחנו כאן לתת לכם מענה לשאלות. מהם תנאי הקבלה? מועדי הפתיחה, תואר בשיווק ופרסום לתואר שני, לימודי ערב? היכן לומדים? אפשרויות תעסוקה? כל זאת ועוד בפורום שיווק ופרסום
 
ד"ר עופר צלרמאיר

ד"ר עופר צלרמאיר, ראש ההתמחות בשיווק ופרסום בקריה האקדמית אונו

 
גאי | 19:23  09/04/07
מעוניין ללמוד שיווק. מתעניין גם במנהל עסקים,יזמות וכו' אך חושש קצת מעניין המתמטיקה (אני טוב בזה אבל לא ממש אוהב). האם כדאי להגיע לשיווק דרך לימודי מנהל עסקים או דרך לימודי תקשורת? ושאלה אחרונה..האם נושא המתמטיקה מהווה חלק נכבד בלימודי התואר במנהע"ס?..
ד"ר עופר צלרמאיר | 15:51  10/04/07
תואר ראשון בלימודי מנע"ס דורש גם הבנה ושימוש במתמטיקה (כבסיס לסטטיסטיקה אשר מאוד נדרשת בתחום גם ברמת היישומית בחלק מהתחומים). לכן יהיה עליך להתמודד עם אתגר זה, אם אתה מעוניין בתואר אקדמי בתחום.
יש להם תוכנית לימודים דומה למה שאתה מחפש
אני סטודנט שנה ב' במכללה, הלימודים מתמקדים בלימודי שיווק בתואר ראשון, השיווק מתמקד בשיווק מוצרים עתירי ידע, סטארט-אפ, יזמות והון סיכון. ואפשר להמשיך לתואר שני במנהל עסקים.
עדי | 10:49  03/02/10
גם אני ממליצה על מכללת ספיר, המסלול שיווק טכנולוגי יחסית חדש אצלהם אבל מאוד מעניין.
יעל | 13:27  16/06/10
אני באמת ממליצה על ספיר זה מקום נפלא..
ד"ר עופר צלרמאיר | 22:05  13/05/07
בשנים האחרונות נעשה שימוש הולך וגובר במודלים מתמטיים בתחומי השיווק השונים (דוגמא בולטת, אך לא יחידה, תכנון מדיה) ולכן יש יתרון של ממש למי שמגיע מתחום המנע"ס ומתמודד עם המתמטיקה במהלך הלימודים במקום לפגשה לראשונה בשוק העבודה.
סגור