פורום שיווק ופרסום-לקריאה בלבד

בהנהלת: ד"ר עופר צלרמאיר  |  מסר למנהל/ת הפורום
כיום בעידן האינטרנט המדיה והפרסום האפשרויות רבות. לכן אנחנו כאן לתת לכם מענה לשאלות. מהם תנאי הקבלה? מועדי הפתיחה, תואר בשיווק ופרסום לתואר שני, לימודי ערב? היכן לומדים? אפשרויות תעסוקה? כל זאת ועוד בפורום שיווק ופרסום
 
ד"ר עופר צלרמאיר

ד"ר עופר צלרמאיר, ראש ההתמחות בשיווק ופרסום בקריה האקדמית אונו

 
קרן | 01:00  23/11/06
שלום רציתי לדעת מה ההבדלים בין התואר במכללה למנהל ובין התואר בקריה האקדמית-קריית אונו? האם רק בקריית אונו יש שיווק ופרסום?מה יותר נחשב?
ד"ר עופר צלרמאיר | 11:39  22/11/06
הקריה האקדמית אונו הינה המוסד הראשון להציע התמחות בפרסום במסגרת תואר במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום. ההתמחות נבנתה בשיתוף עם חברת הפרסום באומן בר ריבנאי וסאצ'י אנד סאצ'י חברות בת של חברת הפרסום סאצ'י העולמית. במסגרת קורסי ההתמחות לומדים על עולם הפרסום על כל צדדיו כגון קורס בתכנון מדיה קורס במבוא לקריאייטיב, פרסום באינטנרט ועוד. המרצים המלמדים בתוכנית הינם אנשים בעלי שם דבר בעולם הפרסום ועולם השיווק ובאים עם ידע נרחב מהשטח. כמו כן, התוכנית בנויה במובן של אקדמיה יישומית, כלומר במקביל לתאוריות השיווקיות והפרסומיות הנלמדות בקורסי ההתמחות, בעצם לומדים ליישם אותן בשטח, במסגרת סדנאות, הרצאות אורח של מומחים ושמות דבר בעולם הפרסום והשיווק במסגרת הלימודים לתואר עצמו. הקריה האקדמית אונו בכל שנה מקיימת את כנס השיווק השנתי אליו מגיעים אנשי עולם השיווק והפרסום בארץ, מנכ"לים של החברות הגדולות במשק, מנהלי שיווק ורבים אחרים, וסטודנטים יכולים להכיר, לדבר ובעצם לנשום את עולם הפרסום והשיווק תוך כדי הלימודים האקדמיים. והסטודנט בעצם פוגש במהלך הלימודים את האנשים המובילים כיום את עולם הפרסום והשיווק, בכך נוצר בעצם יתרון עצום ומשמעותי לסטודנט ליישם את החומר לאחר סיום לימודים התואר ולא רק ללמוד אותו. בהצלחה.
חבל ד"ר שלא ענית על השאלה, אלא רק פירסמת את המכללה שבה אתה עובד. אני מניחה שבמכללה למינהל יש תוכנית בשיווק שלא פחות טובה........
ד"ר עופר צלרמאיר | 01:00  23/11/06
את צודקת - "ראשית, ככגילוי נאות יודגש שמנהל הפורום הנו ראש התמחות השיווק בקריה האקדמית וככזה רמת החשיפה שלו לתכנים הנלמדים בקריה גבוהה יותר מאשר לאלו הנלמדים במוסדות האחרים. שני התארים דומים בכך שהם מקנים לסטודנט חשיפה רחבה לאספקטיים השונים בתחום השיווק, הן מכיוון הלקוח (כגון מנהל מותג) והן מכיוון הספק (כגון תקציבאי במשרד פרסום). הקריה האקדמית מיוחדת בכך שהתואר הניתן בה מחובר מאוד לפרקטיקה הן כמדיניות והן הלכה למעשה כיוון שהוא נבנה בשיתוף פעולה עם משרד הפירסום סאצי' ועם זנית מדיה. התמחות בשיווק ופרסום במסגרת התואר במנהל עסקים יש בקריה האקדמית ובמרכז הבינתחומי. התואר במכלל למנהל "נחשב יותר" אולם הפערים בתפיסה קטנים - ואינם דומים לפערי התפיסה בין "תואר מכללה" ל"תואר אוניברסיטה" - במידה שהשפעתם על לימודי המשך או מציאת עבודה לאחר סיום התואר זניחים."
סגור