פורום שיווק ופרסום-לקריאה בלבד

בהנהלת: ד"ר עופר צלרמאיר  |  מסר למנהל/ת הפורום
כיום בעידן האינטרנט המדיה והפרסום האפשרויות רבות. לכן אנחנו כאן לתת לכם מענה לשאלות. מהם תנאי הקבלה? מועדי הפתיחה, תואר בשיווק ופרסום לתואר שני, לימודי ערב? היכן לומדים? אפשרויות תעסוקה? כל זאת ועוד בפורום שיווק ופרסום
 
ד"ר עופר צלרמאיר

ד"ר עופר צלרמאיר, ראש ההתמחות בשיווק ופרסום בקריה האקדמית אונו

 
אושר | 20:33  18/01/07
מאז ומתמיד רציתי ללמוד שיווק ופרסום וברגע שנכנסתי לפורום הזה הבנתי שאין תואר ראשון כזה לכן אלי ללמוד מנהל עסקים ולהתמחות בפרסום/שיווק. אני צריכה עצה - אני חיילת ואני מעוניינת להתחיל ללמוד קורסים באו"פ (יש לי הרבה זמן מיותר) האם תוכל להמליץ לי באיזה קורסים בסיסיים עליי להתחיל.. (ניהול השיווק, מיקרוכלכלה, מיקרו סוציו', תקשורת המונים... )
טליה | 17:14  11/01/07
היי, בנוסף לקריה האקדמית שהזכרת, באיזה מוסד אקדמי נוסף אני יכולה ללמוד לתואר בניהול ולהתמחות בפרסום ושיווק? כמובן שהפרסום צריך לכלול בתוכו קופירייטרינג.
ד"ר עופר צלרמאיר | 16:31  21/01/07
למיטב ידיעתי, אף אחת מהתכניות האקדמיות לא כוללת קורס בקופירייטיניג. בהצלחה
דנה | 09:29  20/02/07
במכללה למינהל יש תוכנית לתואר ראשון בתקשורת וניהול. כאשר אחד מתחומי ההתמחות בתקשורת הוא בפרסום ותקשורת שכנועית, שם ניתן למצוא את הקופירייטינג. תוכנית לתואר שני באותו מוסד כוללת מנע"ס עם התמחות בשיווק.
ד"ר עופר צלרמאיר | 12:53  24/01/07
אין זה פשוט להמליץ, מכיוון שעל מנת לבחון אם התחום מעניין אותך, עליך ללמוד קורסים בתחום השיווק, אולם מבחינת סדר דברים נכון, יש להתחיל עם קורסי הבסיס.קורסי הבסיס במנהל עסקים הם בד"כ: כלכלה מיקרו ומקרו, סטטיסטיקה למנע"ס, יסודות החשבונאות, מבוא לשיווק, התנהגות ארגונית, מתמטיקה למנע"ס, מבוא למחשב אישי ועוד. כמו כן, עלייך לברר אם במוסד בו הנך מעוניינת ללמוד בהמשך את התואר יכירו לך בקורסים אותם תעשי באו"פ. בהצלחה
סגור