פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שרית | 17:56  15/11/12
היי...עזרה קצת למתבלטת. אני יודעת שאני רוצה לכוון יותר לתואר פיננסי אבל לא ממש מבינה את ההבדלים בניהם. מה למשל ההבדל בין תואר בשוק ההון לבין תואר בכלכלה?
הדס | 11:10  18/11/12
היי הדס , מה שחשוב לדעת שכל התארים הפיננסיים הם מאותה- "משפחה מורחבת" התואר בכלכלה מן הסתם יעמיק בנושאים של הקניית כלים להבנה של תהליכים בכלכלה המודרנית על כל היבטיה ומאפייניה וההשלכות הנובעות מתהליכים אלו, כמו כן התואר עוסק בניתוחים והבנה של מודלים כלכליים . בוגרי תואר בכלכלה יוכלו להשתלב במערכות בנקאיות וכן בתעשיות וחב' שונות במשק. התואר בבנקאות ושוק ההון (אגב נלמד באופן ייחודי במכללה האקדמית נתניה) מקנה לבוגריו כלים וידע להבנה של תהליכים המתרחשים בשוק ההון המקומי והגלובלי שבין היתר יביאו להשפעה על כלכלות של מדינות דרך הבורסות והשקעות בשווקי ההון . כמו כן התואר בבנקאות ושוק ההון עוסק בניהול בנקאי , שיווק בנקאי, אשראי , מדיניות מוניטרית וכן ניתוח ני"ע וניתוח דוחו"ת כספיים כמו גם ניהול סיכונים בשוק ההון . בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה .
סגור