פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שלום האם יש טעם בהגשת מועמדות ללימודי תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטאות המובילות בארהב/בריטניה עם סיום התואר הראשון ולפני שיש לי נסיון תעסוקתי? עד כמה משמעותי הנסיון בהליך הקבלה?
רננה קרן | 12:09  05/11/07
שלום אייל, בעיקרון אכן צריך נסיון תעסוקתי כדי להתקבל לבתי הספר המובילים למינהל עסקים אבל גם שרות צבאי נחשב. אני מציעה שתפנה לחברת ארינגו שנותנת ייעוץ ללימודי MBA בעולם כדי לבדוק את התאמתך www.aringo.co.il
גם אני הייתי באותו מצב ממש לפני כמה חודשים... כי גם לי היה חוסר בניסיון תעסוקתי. אני עבדתי הרבה אבל לא בתחום של ניהול/ מנהל עסקים... אז במקום להיכנס לבאסה נכנסתי לאינטרנט :) והתחלתי לחפש איפה אפשר לקבל מידע ובחינם על לימודים בחו"ל. הגעתי לבית ספר אמריקאי ששם גיליתי כנס מיוחד ללימודים בחו"ל. שנותנים פרטים איך כדאי לגשת לחו"ל מה לעשות... ובקיצר- עשו לי סדר. תעתיק: http://www.americanschool.co.il/englishschool/cat.asp?catid=58&parentid=0 בבקשה :)
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור