פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שלום לכולם מישהו בבקשה שמע על האוניברסיטה הנ"ל פרטים? יש המלצות? זה מוכר בארץ להגשת מבחני רישוי?? כל הפרטים האפשריים יעזרו בהחלטה!! תודה ובהצלחה לכוווללםם
ירון | 00:11  26/09/07
מתי את מתכוונת להתחיל? אני חושב אולי להגיע עוד השנה. הם התחילו ללמוד בשבוע שעבר
עדה | 11:56  27/09/07
תודה על התגובה. אני בעיקרון מתכננת על שנה הבאה ( ספט' 08) אבל אני עכשיו מבררת כי זה תהליך ארוך קצת ואני גם רוצה לעשות מכינה אצל ד"ר משה כהן . המכינה הקדם אקדמית ללימודי רפואה בחו"ל. אם הם התחילו שבוע שעבר זה קצת מבאס לא? חג שמח:)
רננה קרן | 13:58  30/09/07
שלום עדה, לאוניברסיטה אין כרגע נציג בארץ.כדי לבדוק אם היא מוכרת את צריכה לפנות ליחידה להערכת תארים ודיפלומות במשרד החינוך. פניות מתבצעות רק בפקס 02-5603576,יש לציין את שמה המלא של האוניברסיטה וכתובתה. התשובות מתקבלות בדואר. ד"ר משה כהן שמנהל את המכינה ייצג אותה תקופה קצרה אז את יכולה להתייעץ איתו.
עדה | 13:45  03/10/07
אני מודה לך על המידע. את מכירה את ד"ר משה כהן. אני הולכת לפגישת ייעוץ אצלו. יש לך המלצות עליו או על המכינה שהוא מבצע כאן בארץ? זה בסדר?
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור