פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
חדש בתחום... | 03:28  23/09/07
שלום לך. אני מעוניין בלמידת תואר ראשון בפסיכולוגיה בארה"ב. לאחרונה קיבלתי די הרבה המלצות על למידה באוניברסיטת בראון, שלפי מה שאמרו מצויינת בתחום. האם באמת המסלול של האוניברסיטה הנ"ל לתואר ראשון בפסיכולוגייה הוא כזה טוב, ואם לא, איזה עוד מסלולים באוניברסיטאות אחרות מומלצים לתואר ראשון בפסיכולוגיה? ועוד שאלה קטנה בנושא, לאחר קיראה קצת באתר של האוניברסיטה הנ"ל, הבנתי שהיא משתייכת ל Ivy League, ומישהו פעם אמר לי שאותן האוניברסיטאות שמתשייכות לקבוצה הנ"ל אינן נותנות מלגות לספורטאים. האם זה נכון, ואם כן אז למה? תודה רבה על העזרה והמשך לילה טוב...:)
ותיקה בתחום | 16:15  23/09/07
יש חברה שמוצאת מלגות לספורטיאים. זה עולה בסביבות 200 דולר ואתה משלם רק אם הם מוצאים לך. אני לא זוכר את השם של החברה אבל תתקשר לבהס האמריקאי [אלו שמכינים למבחנים] ותקח מהם את מספר הטלפון של החברה. הם נתנו את זה לחבר שלי.
חדש בתחום | 00:31  24/09/07
והאם הם מצאו לחברך מילגה? אם כן אם אתה יודע איפה זה ממש יעזור...
ויקטור | 11:19  25/09/07
אין לי מושג מה הם נותנים ועם הם מוציאים מלגות אבל קבל בקישור www.americanschool.co.il
רננה קרן | 10:06  24/09/07
שלום, כל האוניברסיטאות ששייכות ל Ivy League הן אוניברסיטיאות שהתארים שלהם "נחשבים" בראון היא אכן אחת מהן. ( רק כך בחשבון שגם לא קל להתקבל אליהן). החברה שמסייעת במציאת מלגות היא http://www.thevirtualscout.com/hebrew.html תבדוק איתם
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור