פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שלום אני יודע כי תואר m.b.a של שלוחה זרה כמו הריוט ואט אינו מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה אך פועל ברשיון קבוע ללא הגבלה בזמן . אני מתעניין בלימודים על מנת לצאת לחו"ל האם התואר מוערך או שזו שלו קיקינית ץ נא דעתכם החשובה . אני עו"ד ומחפש תואר עם הנאה .
רננה קרן | 14:15  18/09/07
שלום, אוניברסיטת הריוט-ואט מאדינבורו, סקוטלנד הוסמכה ע"י ממשלת בריטניה להעניק תארים אקדמיים המוכרים בארץ ע"י הגף להערכת תארים ודיפלומות מחו"ל במשרד החינוך. מכללת רמת-גן קיבלה רישיון כחוק מהמועצה להשכלה גבוהה, שאינו מוגבל בזמן, לקיים את התכנית בקמפוס רמת-גן. התואר MBA (מוסמך במנהל עסקים), ניתן ע"י אוניברסיטת הריוט-ואט על סמך הצלחה בבחינות הנערכות ע"י האוניברסיטה בהתאם לתקנות. הבחינות מטעם האוניברסיטה מתקיימות בארץ בעברית או באנגלית, לפי בחירת הסטודנט, ונבדקות על פי תקנות האוניברסיטה. התואר המוענק למסיימי הלימודים במכללת רמת-גן זהה לחלוטין לתואר המוענק על סמך לימודים בקמפוס האוניברסיטה באדינבורו. התואר הוא איפוא תואר של אוניברסיטת הריוט-ואט ואינו תואר ישראלי.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור